Nissan Project Clubsport 23: Ένα τούρμπο "Z” στην πίστα… (pics)
Για να δοθεί η μεγαλύτερη δυνατή έμφαση στην σπορ οδήγηση, αποφασίστηκε να διατηρηθεί το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του 370Ζ NISMO🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Tο αγωνιστικό πρωτότυπο Project Clubsport 23, που συνδυάζει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με την αισθητική της σειράς Z® δημιούργησαν η Nissan Motorsports και η MA Motorsports με το σκοπό τη συμμετοχή στην έκθεση SEMA* στις Η.Π.Α. Πρόκειται για ένα και μοναδικό αντίτυπο που – δυστυχώς για τους λάτρεις των επιδόσεων – είναι και θα παραμείνει ένα και μοναδικό.
Για την κατασκευή του Project Clubsport 23, οι ομάδες των Nissan Motorsports και MA Motorsports ξεκίνησαν ακριβώς όπως θα έκαναν όλοι οι φανατικοί λάτρεις του Z® : βρίσκοντας ένα πλαίσιο και τον κινητήρα. Στην περίπτωση αυτή, το έργο ξεκίνησε με ένα Nissan 370Z NISMO του 2012. Ο αρχικός κινητήρας VQ37VHR 3,7 λίτρων και 350 ίππων αντικαταστάθηκε από έναν εργοστασιακό 3,0 λίτρων VR30DDTT twin-turbo V6, με ονομαστική ισχύ 400 ίππων.
Για να δοθεί η μεγαλύτερη δυνατή έμφαση στην σπορ οδήγηση, αποφασίστηκε να διατηρηθεί το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του 370Ζ NISMO. Αυτή ήταν μια μεγάλη πρόκληση για τους μηχανικούς, λόγω του γεγονότος ότι ο κινητήρας VR30DDTT δεν έχει ποτέ συνδυαστεί με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η MA Motorsports κατόρθωσε να αναπτύξει ένα σύστημα μετάδοσης που καταλήγει στο διαφορικό NISMO GT LSD Pro-Carbon.
Οι βελτιώσεις συνεχίστηκαν με την προσθήκη ενός κιτ εισαγωγής αέρα της AMS Performance και με τις βαλβίδες εκτόνωσης της Z1 Motorsports. Η MA Motorsports δημιούργησε ένα εξατομικευμένο διπλό σύστημα εξάτμισης διαμέτρου 76 mm για να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπήρχε διακοπή στην ροή του αέρα. Προκειμένου να διατηρηθεί η ψύξη του κινητήρα VR30DDTT σε σωστό επίπεδο, τα συστήματα ψύξης και διεύθυνσης αναβαθμίστηκαν με εναλλάκτη θερμότητας της AMS Performance, ψύκτρα υδραυλικού τιμονιού της MA Motorsports και κολάρα ψυγείου από σιλικόνη της Z1 Motorsports.
Το σύστημα πέδησης αναβαθμίστηκε με τη χρήση των φρένων NISMO HC Street / Track, δισκόπλακες της Z1Motorsports και με σωληνάκια φρένων της NISMO από ανοξείδωτο ατσάλι. Οι τροποποιήσεις της ανάρτησης περιλαμβάνουν έναν συνδυασμό από νέα εξαρτήματα ανάρτησης εμπρός και πίσω της NISMO, το κιτ ρυθμιζόμενης ανάρτησης Variant 3 της KW και τα πίσω ελατήρια της Eibach.
Κορυφαίες είναι και οι ζάντες από κράμα αλουμινίου, που φέρουν το λογότυπο της NISMO και έχουν διάσταση 18x10,5 ίντσες. Οι σφυρήλατες ζάντες χρησιμοποιούν την τελευταία τεχνολογία RAYS "flow-forming" για υψηλή ποιότητα, αντοχή, ανθεκτικότητα και προσιτό κόστος.
Στο εσωτερικό τον πρώτο λόγο έχουν τα νέα καθίσματα QRT-R της Sparco, οι αγωνιστικές ζώνες πρόσδεσης 6 σημείων της Sparco, καθώς και το τιμόνι Sparco R383 με τον αποσπώμενο κώνο της Bell Works. Εκτός των παραπάνω, υπάρχει σύστημα πυρόσβεσης στην καμπίνα και στον κινητήρα, καθώς και ένα ειδικής κατασκευής roll cage.
*Η έκθεση SEMA, το κορυφαίο εμπορικό γεγονός για τα προϊόντα αυτοκινήτου, πραγματοποιείται από τις 30 Οκτωβρίου έως τις 2 Νοεμβρίου 2018, στο Συνεδριακό Κέντρο του Λας Βέγκας των Η.Π.Α.
Γιατί το εύρος της συμμετοχής στις προεδρικές εκλογές αναδεικνύεται σε υπαρξιακό όρο για τον ΣΥΡΙΖΑ: Τα φαβορί για τον δεύτερο γύρο
Αμαλιάδα: Ανοίγει ο κύκλος των καταθέσεων για τα νεκρά παιδιά της Μουρτζούκου – Τι κατέθεσε η μητέρα της 24χρονης
Σοκ στην Ιταλία: 22χρονη πέθανε μετά από πλαστική στη μύτη - Είχε βρει τον γιατρό στο Tik Tok
Premier League: Ιστορικός διασυρμός της Σίτι απ' την Τότεναμ στο Έτιχαντ με 0-4!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr