Cupra e-Racer: Ηλεκτρικό πρωτάθλημα εν όψει
Η Cupra – το σπορ «παρακλάδι» της Seat – είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την πρόκληση αυτή με το e-Racer🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Η παρουσία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν έχει γίνει πιο έντονη μόνο στην καθημερινότητά μας, αλλά και στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου είχαμε μία σημαντική εξέλιξη: την παρουσίαση στη Βαρκελώνη, από την WSC Technology, του ETCR series – του πρώτου πρωταθλήματος για ηλεκτρικά αυτοκίνητα τουρισμού που θα ξεκινήσει το 2020.
Η Cupra – το σπορ «παρακλάδι» της Seat – είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει την πρόκληση αυτή με το e-Racer, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές συμμετοχής στο νέο Πρωτάθλημα ETCR. Τους τελευταίους μήνες, η ομάδα της CUPRA έχει πραγματοποιήσει εξαντλητικές δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και τις αγωνιστικές δυνατότητες του νέου αυτοκινήτου.
Το αυξημένο (λόγω των μπαταριών) κατά 400 κιλά βάρος, σε σύγκριση με το συμβατικό CUPRA TCR, δεν εμποδίζει το e-Racer να είναι μία πραγματική βολίδα, με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και 0 έως 200 χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα! Το e-Racer διαθέτει ηλεκτροκινητήρες ισχύος 500 kW (680 ίππων), τοποθετημένους στον πίσω άξονα, που αποδίδουν 242 kW (330 ίππους) περισσότερο σε σχέση με τη βενζικονίνητη έκδοση CUPRA TCR. Το e-Racer διαθέτει επιπλέον και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Βεβαίως, οι αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν τις ιδιαιτερότητές τους, καθώς όπως δήλωσε και ο Jaime Puig, Διευθυντής της CUPRA Racing, «Μία από τις κύριες προκλήσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι να βρεθεί ισορροπία μεταξύ μέγιστης ισχύος και αυτονομίας, αλλά αυτό το καθιστά τόσο συναρπαστικό». Ενώ ο πρόεδρος της WSC Technology, Marcello Lotti, τόνισε ότι «ο απώτερος στόχος μας είναι να δείξουμε ότι οι αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εξίσου συναρπαστικοί με εκείνους με αυτοκίνητα που διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης».
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλεια της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr