Χρονιά ρεκόρ για τα επαγγελματικά Renault PRO+
Τα Renault PRO+, η σειρά επαγγελματικών οχημάτων της Renault, επιτυγχάνουν νέο ρεκόρ μεριδίου πωλήσεων στην Ελλάδα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Το 2018 αποδείχτηκε μια θετική χρονιά για τα επαγγελματικά οχήματα του Groupe Renault, καθώς οι πωλήσεις τους αυξήθηκαν κατά 0,9% σε σχέση με το 2017, σε παγκόσμια κλίμακα. Αξίζει μάλιστα να θυμίσουμε ότι, η Renault αφουγκραζόμενη τις μελλοντικές εξελίξεις και απόλυτα προσηλωμένη στο προϊόντικό της πλάνο «Drive the Future 2017-2022», έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην δραστηριότητα των επαγγελματικών, παρουσιάζοντας, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2018, το εντυπωσιακό ηλεκτρικό, αυτόνομο, ρομποτικό πρωτότυπο EZ-PRO, που αποτυπώνει με ενθουσιασμό το επαγγελματικό όχημα μεταφορών εμπορευμάτων του μέλλοντός μας.
Ο ενθουσιασμός αυτός αποτυπώνεται και στην ελληνική πραγματικότητα, με τη γκάμα επαγγελματικών Renault PRO+ να επιτυγχάνει το 2018 ιστορικά κορυφαία νούμερα, όσον αφορά στο μερίδιο αγοράς. Πιο συγκεκριμένα, με αιχμή του δόρατος το Renault CLIO VAN και με το Renault KANGOO να συμπληρώνει ιδανικά τις προϊοντικές επιλογές του επαγγελματία, η Renault πέτυχε μερίδιο της τάξης του 3,3%, ένα ποσοστό αυξημένο κατά 76,5% σε σχέση με την περυσινή χρονιά.
Η αξία αυτής της επίδοσης πολλαπλασιάζεται αν αναλογιστεί κανείς ότι το αποτέλεσμα αυτό επιτυγχάνεται την 3η μόλις χρονιά πλήρους δραστηριότητας της TEOREN MOTORS A.E., αποκλειστικού εισαγωγέα των Renault & Dacia στην Ελλάδα, στα επαγγελματικά. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι αν συνυπολογίσουμε την επίδοση της Dacia για το 2018 στα επαγγελματικά, με μερίδιο 1,4%, τότε το συνολικό μερίδιο του Groupe Renault ξεπερνάει το 4,7%, κατατάσσοντας την δραστηριότητα των επαγγελματικών του Groupe Renault στην Ελλάδα στο Top 10 των μαρκών με τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς.
Το Renault CLIO VΑΝ αποτελεί ένα από τα πιο σπορτίφ μοντέλα της κατηγορίας του, με εμφάνιση και αεροδυναμικό προφίλ, ανάλογα του κορυφαίου γαλλικού best seller στο οποίο βασίζεται. Στο εσωτερικό του, η αίσθηση επιβατικού ενισχύεται από την ποιότητα, την εργονομία και τον πλούσιο εξοπλισμό του, ο οποίος απογειώνεται στην έκδοση Business με στοιχεία όπως το σύστημα πολυμέσων Media Nav Evo με οθόνη αφής 7’’. Παράλληλα, ο ειδικά διαμορφωμένος χώρος φόρτωσης με το μεταλλικό διαχωριστικό πλέγμα, την προστατευτική επένδυση δαπέδου κάνει τις μεταφορές πιο απροβλημάτιστες από ποτέ, ενώ το «έξυπνο» κάλυμμα χώρου φόρτωσης κρατάει τα αδιάκριτα βλέμματα μακριά από το φορτίο. Ο κορυφαίος κινητήρας diesel 1.5 dCi με απόδοση 75 ή 90 ίππων, εκτός από υποδειγματική οικονομία και δυναμικές επιδόσεις, ανανεώθηκε ώστε να συμβαδίζει με τα πλέον σύγχρονα πρότυπα εκπομπών ρύπων, που βασίζονται στο πρωτόκολλο μέτρησης WLTP.
Αντίστοιχα, το επαγγελματικό Renault KANGOO, αποτελεί ένα εύγλωττο παράδειγμα της ικανότητας της Renault να ακούει τις ανάγκες του επαγγελματία και να δημιουργεί λύσεις για κάθε απαίτηση, στρατηγική που αποτέλεσε τη βάση της επιτυχίας της. Με δύο επιλογές κινητήρων, 90 & 110 ίππων (1.5 dCi), το KANGOO αποτελεί ουσιαστικά μια πλατφόρμα με 50 πιθανές παραλλαγές και πολλαπλές δυνατότητες μετασκευών, πάντα στην κατηγορία των 750 κιλών ωφέλιμου φορτίου. Αρχής γενομένης από το γεγονός ότι ο επαγγελματίας μπορεί να επιλέξει μεταξύ της έκδοσης με κοντό (Express) ή μακρύ (ΜΑΧΙ) μεταξόνιο, ανοίγονται μπροστά του πολλές επιλογές, που έχουν να κάνουν τόσο με τον ωφέλιμο όγκο (3 – 4,6 μ3) και το μήκος φόρτωσης (1,73 – 2,88 μ.), όσο και με το είδος του διαχωριστικού (αναδιπλούμενο ή κλειστού τύπου), το μονό ή διπλό κάθισμα συνοδηγού ή την προσθήκη μίας ακόμα πλαϊνής συρόμενης πόρτας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η γκάμα των επαγγελματικών Renault PRO+ καλύπτεται με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών, καθώς και με την οδική βοήθεια Renault Assistance για 5 χρόνια.
ΣΥΡΙΖΑ: Ασκήσεις ισορροπίας από Φάμελλο – Τα ονόματα που ακούγονται για τις αλλαγές και σε ΚΟ, κόμμα και ο ρόλος Πολάκη
Τα τρία σήματα που εξέπεμψε ο Μητσοτάκης στο υπουργικό συμβούλιο - Σε ποια θέματα ρίχνει το βάρος
ΟΣΕ τέλος, έρχονται οι «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» - Τι αλλάζει με το νέο νομοσχέδιο
Πρωτότυπο «αντίο» σε ένα παλιό αυτοκίνητο: Οικογένεια... έθαψε και έκανε πανάκριβη τελετή σε ένα παλιό Suzuki γιατί ήθελε να το «τιμήσει»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr