Honda Civic Type R Vs Mini JCW GP Vs Hyundai i30 N Vs Ford Focus ST – Οι νικητές μιας κόντρας
Κυρίες και κύριοι, τέσσερα δίλιτρα, καυτά hatchbacks μάχονται για τον τίτλο του πρωταθλητή. Η αλήθεια της αναμέτρησης σε τρεις δοκιμασίες δίνει απαντήσεις και απόλυτους νικητές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Τα καυτά hatchbacks -είτε πεντάθυρα είτε τρίθυρα- θα αποτελούν πάντα μια ξεχωριστή κατηγορία, αλλά και μόνιμο αντικείμενο πόθου πολλών οδηγών. Ταυτόχρονα, πάντα στις συζητήσεις των ανθρώπων που ζουν με οκτάνια θα υπάρχει μια ερώτηση: «Ποιο είναι το κορυφαίο»;
Τη συγκεκριμένη απάντηση, που δεν είναι εύκολη, τη δίνει μια καλά οργανωμένη κόντρα από την ιστοσελίδα carwow, σε ελεγχόμενο και ασφαλές περιβάλλον – ποτέ «αγώνες» σε δημόσιους δρόμους. Αφορμή για αυτή την κόντρα των δίλιτρων hothatches, με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς, στάθηκε η παρουσίαση του νέου MINI GP των 306 ίππων, σε μια παρτίδα με γνωστούς αντιπάλους. Το αναγνωρισμένο Honda Civic Type R, το value for money Hyundai i30 N -ok, με μια αναβαθμισμένη έκδοση 300 plus ίππων- αλλά και το βελτιωμένο, από τη Mountune, Ford Focus ST για το οποίο καλπάζουν 330 άλογα.
Το νέο Mini John Cooper Works GP αποτελεί το ισχυρότερο μοντέλο που κυκλοφόρησε ποτέ η φίρμα. Θα κυκλοφορήσει μόνο σε 3.000 μονάδες, ενώ φέρει τον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 306 ίππων, με 450 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ. έως 4500 σ.α.λ. Η κίνηση στέλνεται στον μπροστά άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ενός κατ’ επιλογήν μπλοκέ διαφορικού.
Το Honda Civic Type R φορά έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Ενός απόλυτου κιβωτίου, πιο σωστά.
Το Hyundai i30 N διαθέτει επίσης δίλιτρο T-GDI turbo κινητήρα, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό. Χάρη στη βελτίωση την οποία έχει υποστεί, βγάζει 325 άλογα και 550 Nm ροπής. Ναι. 550 «κιλά», δεν είναι λάθος typing.
Τέλος, το Ford Focus ST φορά 2,3-λίτρων τετρακύλινδρο turbo κινητήρα και αποδίδει, με βελτίωση, 330 ίππους και 515 Nm ροπής. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 6τάχυτο, ακριβέστατο, μηχανικό κιβώτιο - με το οποίο δεν χάνεις αλλαγή.
Η κόντρα αυτή χωρίστηκε σε τρία σκέλη: στην επιτάχυνση από στάση, την επιτάχυνση εν κινήσει και τη δοκιμασία της επιβράδυνσης. Ποιο, λοιπόν, από τα τέσσερα hatches είναι ταχύτερο στην επιτάχυνση, τόσο από στάση όσο και ρολαριστά, ποιο ρίχνει «άγκυρες» και φρενάρει καλύτερα;
Το βίντεο που ακολουθεί, έχει όλες τις απαντήσεις
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr