Nissan Leaf: το μοναδικό ηλεκτρικό με αμφίδρομη φόρτιση
Το Nissan LEAF θα “φωτίσει” την Αυστραλία με τη βοήθεια της τεχνολογίας V2G που δίνει τη δυνατότητα στις μπαταρίες όχι μόνο να αποθηκεύουν ενέργεια για κίνηση, αλλά και να προσφέρουν την αποθηκευμένη ενέργεια σε μια οικιακή ή εμπορική εγκατάσταση, ή ακόμα και να την επιστρέψουν πίσω στο δίκτυο.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Η τεχνολογία οχήματος –δικτύου (Vehicle to Grid - V2G) της Nissan πραγματοποιεί το ντεμπούτο της στην Αυστραλία, με ένα νέο, μεγάλο κυβερνητικό πλάνο για την παροχή ενεργειακών λύσεων, χάρη στην μεταφορά ισχύος πίσω στο δίκτυο, μέσω της ικανότητας αμφίδρομης φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Η τεχνολογία V2G μετατρέπει το Nissan LEAF σε μια συνολική ενεργειακή λύση – και σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι το Nissan LEAF είναι σήμερα το μόνο ηλεκτρικό όχημα στην αγορά με εργοστασιακές ρυθμίσεις και σχετικές εγγυήσεις για λειτουργία V2G.
Η τεχνολογία V2G θα γίνει διαθέσιμη στην αυστραλιανή αγορά μέσω της υποστήριξης που παρέχει η Nissan στο Realising Electric Vehicle Services (REVS), ενός εγχειρήματος που υποστηρίχθηκε από τον Αυστραλιανό Οργανισμό Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ARENA), ως μέρος του Προγράμματος Προώθησης Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
Η νέα δοκιμαστική φάση, που λειτουργεί ως “πρόδρομος” για την παρουσίαση της τεχνολογίας V2G του LEAF στην Αυστραλία φέτος, προβλέπει την ένταξη 51 Nissan LEAF, σε ολόκληρη την Επικράτεια της Αυστραλιανής Πρωτεύουσας (ACT). Τα συγκεκριμένα LEAF, θα αποτελέσουν μέρος του κρατικού στόλου της κυβέρνησης ACT και θα παρέχουν υποστηρικτικές υπηρεσίες ελέγχου συχνότητας (FCAS), στην Εθνική Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Το σύστημα FCAS αναφέρεται στην ενέργεια που χρησιμοποιείται για τη διατήρηση ενός δικτύου ισχύος στο βέλτιστο επίπεδο, σε περιόδους κυμαινόμενης ζήτησης. Η αυξομείωση της ισχύος αποτρέπει την αστάθεια στο δίκτυο που μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή ρεύματος. Η δοκιμή θα επικεντρωθεί στην ικανότητα του Nissan LEAF να παρέχει ενέργεια στο δίκτυο, συνεισφέροντας στη σταθεροποίηση του φορτίου σε περιόδους αιχμής αλλά και χαμηλής ζήτησης.
Η δοκιμή μας προϊδεάζει για αυτό που θα επακολουθήσει στο εγγύς μέλλον, όπου τα αυστραλιανά νοικοκυριά θα μπορούν ουσιαστικά να είναι εκτός δικτύου, μετατρέποντας τα ηλεκτρικά οχήματά τους σε κινητές ενεργειακές λύσεις. Για όσους διαθέτουν ηλιακούς συλλέκτες, η μπαταρία 40kWh του LEAF είναι σε θέση να αποθηκεύει ηλιακή ενέργεια κατά τη διάρκεια της ημέρας και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιεί αυτήν την ενέργεια για να τροφοδοτεί τις ενεργειακές ανάγκες ενός σπιτιού τη νύχτα, “ξεκλειδώνοντας” τόσο τα πλεονεκτήματα που άπτονται της κινητικότητας μηδενικού κόστους όσο και αυτά της οικιακής ενέργειας μηδενικού κόστους.
Εναλλακτικά, οι κάτοχοι των LEAF που χρησιμοποιούν τον χώρο εργασίας ή μια δημόσια εγκατάσταση για τη φόρτιση των οχημάτων τους, μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτή την ενέργεια για την τροφοδοσία των σπιτιών τους. Ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο θα μπορούσε ακόμη και να γίνει μια πηγή εισοδήματος για τον ιδιοκτήτη του, επιστρέφοντας ενέργεια πίσω στο δίκτυο, σε περιόδους υψηλής ζήτησης.
Στην Ελλάδα, η Nissan προσφέρει τα αμιγώς ηλεκτρικά Nissan LEAF, e-NV200 και e-EVALIA που τώρα μπορούν αποκτηθούν από ιδιώτες και επαγγελματίες (ταξί, αστικές διανομές κ.α.) με σημαντικά κίνητρα και οφέλη, στο πλαίσιο των μέτρων που προωθεί η κυβέρνηση για την ηλεκτροκίνηση.
Μήνυμα αισιοδοξίας από Φάμελλο, μετά τη νίκη του στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ - «Δεν χρειάζεται δεύτερος γύρος», δηλώνει ο Πολάκης
Τροχαίο στο Αγρίνιο: Το ξέσπασμα της μητέρας της Χαριτίνης και του Άκη - «Δεν υπάρχει τίποτα, είμαστε αποτελειωμένοι»
Συνεχίζεται σε υψηλούς τόνους η αντιπαράθεση κυβέρνησης – ΠΑΣΟΚ για την πρόταση μείωσης του ΦΠΑ
Οι Ουκρανοί δημοσίευσαν φωτογραφίες με θραύσματα του νέου υπερηχητικού πυραύλου της Ρωσίας - «Δεν έχουμε ξαναδεί κάτι τέτοιο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr