Nέο Audi Α3 Sedan: μοντέρνα προσέγγιση κλασικής φόρμας
To νέο Audi A3 Sedan, στη 2η γενιά του, συμπληρώνει την καινούρια γκάμα του Α3 με την κλασικά τετράθυρη, αλλά μοντέρνα τύπου “coupe”, γραμμή του. Κινητήρες diesel TDI, βενζίνης TFSI και όλα τα ψηφιακά κομφόρ, με Virtual cockpit και οθόνη αφής ως στάνταρ, κορυφαίες υπηρεσίες συνδεσιμότητας και πλήθος από συστήματα υποβοήθησης οδηγού.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Λίγo μετά την αποκάλυψη του νέου A3 Sportback, η Audi παρουσιάζει και το A3 Sedan. Στη δεύτερη γενιά του, το compact σεντάν μοντέλο έχει πλέον μπει στην εποχή της ψηφιοποίησης και είναι πλήρως συνδεδεμένο - από την ψυχαγωγία και την ενημέρωση έως τα συστήματα υποβοήθησης. Το νέο Audi A3 Sedan αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το καλοκαίρι του 2020.
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το νέο Α3 Sedan είναι 4 εκ. μεγαλύτερο, στα 4,50 μ. - 15 ολόκληρα εκ. μεγαλύτερο από το A3 Sportback - ενώ το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο, στα 2,64 μέτρα. Το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 2 εκ. στα 1,82 μ. και τώρα είναι ένα εκ. ψηλότερο, στα 1,43 μέτρα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τόσο την αύξηση του χώρου για το κεφάλι - σχεδόν 2 εκ. στο μπροστινό μέρος, χάρη στην χαμηλότερη θέση του καθίσματος οδηγού όσο την αύξηση του χώρου για τους αγκώνες. Ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 425 λίτρα - είναι ακριβώς η ίδια με αυτή του προηγούμενου μοντέλου.
Ψηφιοποίηση
Στο ταμπλό δεσπόζει η κεντρική οθόνη αφής MMI 10,1 ιντσών η οποία είναι και «διαισθητική» στη λειτουργία της. Ως στάνταρ, περιλαμβάνει κατανόηση χειρόγραφου τρόπου αναζήτησης καθώς και έλεγχο φυσικής γλώσσας που προαιρετικά αξιοποιεί τις δυνατότητες του cloud. Ενώ το Audi virtual cockpit, με διάσταση 10,25 ιντσών είναι στάνταρ και στη βασική έκδοση. Υπάρχει δε και μεγαλύτερης διάστασης (12,3’’) Audi virtual cockpit plus, ενώ προαιρετικά, διαθέσιμο είναι το head-up display για άμεση πληροφόρηση στο παρμπρίζ.
Κινητήρες
Το νέο Audi A3 Sedan στο λανσάρισμα θα διατίθεται με δύο βενζινοκινητήρες TFSI και έναν πετρελαιοκινητήρα TDI. Ο 35 TFSI, ένας βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 1,5 λίτρων, αποδίδει 150 PS (110 kW) και διατίθεται σε δύο συνδυασμούς - με ένα νέο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ή με το αυτόματο S tronic επτά σχέσεων.
Εκτός από την τεχνολογία cylinder on demand, το κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic χρησιμοποιεί ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt, που έχει τη δυνατότητα να ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση, ενώ υποστηρίζει τον κινητήρα με ροπή έως και 50 Nm κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Στην καθημερινή οδήγηση, μειώνει – θεωρητικά τουλάχιστον - την κατανάλωση έως και 0,4 λίτρα / 100 χλμ.
O πετρελαιοκινητήρας 2.0 TDI με 150 PS (110 kW) συνδυάζεται επίσης με ένα επτά σχέσεων S tronic.
Η ανάρτηση
Η ανάρτηση του νέου A3 Sedan έχει ρυθμιστεί να είναι σπορ και αρμονική – σε κάποιο βαθμό ακριβέστερη από την αντίστοιχη στο προηγούμενο μοντέλο. Ως εναλλακτική λύση για στάνταρ ανάρτηση, διατίθενται σπορ ανάρτηση και ανάρτηση με ελεγχόμενα αμορτισέρ, όπως και στο νέο A3 Sportback. Το σύστημα επιλογής δυναμικής συμπεριφοράς Audi drive select, επιτρέπει επίσης στον οδηγό να μεταβάλει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου – σε ένα μεγάλο εύρος ρυθμίσεων από την απόλυτα δυναμική έως την ιδιαίτερα άνετη ή οικονομική οδήγηση, αλλάζοντας τα χαρακτηριστικά της απόκρισης του γκαζιού και του συστήματος διεύθυνσης.
Λανσάρισμα
Στην ανακοίνωση της αντιπροσωπείας αναφέρεται ότι οι παραγγελίες του νέου A3 Sedan ξεκινούν στη Γερμανία άμεσα, με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές να ακολουθούν. Όμως, ακριβής πρόβλεψη για το λανσάρισμα του νέου Audi A3 Sedan στην Ελλάδα δεν είναι δυνατή αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται να ακολουθήσει με διαφορά ενός-δύο μηνών το αντίστοιχο λανσάρισμα του νέου A3 Sportback, το οποίο αναμένεται αρχές φθινοπώρου, με τις τιμές να ανακοινώνονται λίγο πριν.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr