Citroen: λειτουργούν συνεργεία, after sales, οδική βοήθεια
Η Citroen σε αυτή τη δύσκολη περίοδο διατηρεί τις υπηρεσίες After Sales σε πλήρη λειτουργία. Η υπηρεσία Online Booking η οποία είναι διαθέσιμη είτε στην εφαρμογή smartphone “MyCitroen App” ή στην ειδική ενότητα στο website της Citroen, δίνει την δυνατότητα να κλείσετε ραντεβού στον Επίσημο Επισκευαστή Citroen που θα επιλέξετε εύκολα και γρήγορα, από το σπίτι σας.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Η Citroën προσφέρει λύσεις για τη συντήρηση, την επισκευή και την παροχή βοήθειας επαγγελματικών και επιβατικών αυτοκινήτων. Με τον τρόπο αυτό, η Citroën, στο πλαίσιο ασφαλούς λειτουργίας που επιβάλλουν οι συνθήκες, συμβάλλει στη διασφάλιση της κινητικότητας των δημοσίων λειτουργών, αλλά και των πελατών για τους οποίους το αυτοκίνητο είναι απαραίτητο ακόμα και αυτές τις ημέρες του περιορισμού των μετακινήσεων.
Σύμφωνα με το Διάταγμα που εκδόθηκε στις 15 Μαρτίου 2020, τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία είναι πιστοποιημένες εγκαταστάσεις και αυτό με τη σειρά του σημαίνει πως τα τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας και οι ενδεδειγμένοι κανόνες υγιεινής με την υποχρεωτική χρήση γαντιών, τις αποστάσεις μεταξύ των ανθρώπων που κινούνται στους χώρους της Citroën κλπ.
Αξίζει, δε. να σημειωθεί πως και η οδική βοήθεια που προσφέρεται στους δικαιούχους, εξακολουθεί και λειτουργεί κανονικά, 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα, με παράλληλη αδιάλειπτη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου.
Γκρίζες ζώνες στις εμπορευματικές μεταφορές με τον σιδηρόδρομο - Αβεβαιότητα από τις δηλώσεις της κυβέρνησης για το λαθρεμπόριο
Δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας - Πότε θα βγει λευκός καπνός
SOS από τον δήμαρχο Νέας Ιωνίας για τα σχολεία - «Έχουμε παιδιά ακόμα και σε container»
Infographics: 29 χρόνια από την κρίση των Ιμίων - Το χρονικό ενός παρ’ ολίγον πολέμου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr