Ιράκ: Η Βαγδάτη στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ μετά τη δολοφονία Σουλεϊμανί
Το Ιράκ θεωρεί «παραβίαση της κυριαρχίας του και των όρων της παρουσίας των ΗΠΑ στο Ιράκ» την επίθεση με drone που σκότωσε τον πανίσχυρο ιρανό στρατηγό Κασέμ Σουλεϊμανί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το υπουργείο Εξωτερικών του Ιράκ ανακοίνωσε σήμερα ότι προσέφυγε στο Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ έπειτα από «τις αμερικανικές επιθέσεις κατά ιρακινών βάσεων και την δολοφονία ιρακινών και φίλων στρατιωτικών διοικητών», καλώντας το να καταδικάσει τις αμερικανικές ενέργειες.
Το Ιράκ θεωρεί «παραβίαση της κυριαρχίας του και των όρων της παρουσίας των ΗΠΑ στο Ιράκ» την επίθεση με drone που σκότωσε τον πανίσχυρο Ιρανό στρατηγό Κασέμ Σουλεϊμανί στο αεροδρόμιο της Βαγδάτης και τον Αμπού Μάχντι αλ-Μουχάντις, υποδιοικητή του Χασντ αλ-Σάαμπι, συνασπισμού φιλοϊρανικών παραστρατιωτικών οργανώσεων που έχουν ενταχθεί στον τακτικό ιρακινό στρατό.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Φωτιά στην Καλλιθέα: Οι δραματικές στιγμές με την πτώση της 75χρονης από το μπαλκόνι - Την έσωσε «ανθρώπινη αλυσίδα»
Νεκρά εντοπίστηκαν δύο παιδιά 8 και 10 ετών στην Κύπρο - Ήταν κλειδωμένα σε αυτοκίνητο
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



