Φατίχ Ντονμέζ: Οι γεωτρήσεις συνεχίζονται - «Αν υπάρχει θα το βρούμε»
Θα ξεκινήσει πάλι το συντομότερο νέα γεώτρηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Τούρκος υπουργός Ενέργειας, Φατίχ Ντονμέζ, επισκεπτόμενος διεθνή έκθεση για την ενέργεια, δήλωσε ότι οι γεωτρήσεις στην ανατ. Μεσόγειο συνεχίζονται και ότι το γεωτρύπανο Γιαβούζ ξεκίνησε πριν από μερικές εβδομάδες τη γεώτρηση του στο τεμάχιο Μόρφου.
Για το γεωτρύπανο Πορθητής, ο Φατίχ Ντονμέζ εξήγησε ότι «εφόσον τελείωσε τη γεώτρησή του στο τεμάχιο Φοινίκη, πήγε στο λιμάνι Τασουτζού της Μερσίνας για ανεφοδιασμό», συμπληρώνοντας ότι «σε λίγες εβδομάδες αφού ολοκληρωθεί ο ανεφοδιασμός και οι εργασίες συντήρησής του, θα ξεκινήσει πάλι το συντομότερο νέα γεώτρηση σε περιοχή που έχουμε λάβει σχετική άδεια από την ΤΔΒΚ».
Όταν ρωτήθηκε ποια θα είναι η περιοχή αυτή, απάντησε ότι «αυτό θα το ανακοινώσουμε αργότερα».
Την ίδια ώρα, ο Φατίχ Ντονμέζ ανέφερε ότι τα ερευνητικά πλοία Ορούτς Ρέις και Μπαρμπαρός Χαϊρεντίν Πασά συνεχίζουν τις δισδιάστατες και τρισδιάστατες σεισμικές έρευνες.
«Όπως λέμε πάντα, αν υπάρχει θα το βρούμε. Και όταν το βρούμε θα το μοιραστούμε με το λαό μας. Χρειάζεται μόνο λίγη υπομονή».
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




