Αν είσαι άντρας, να τρως πίτσα: Η σάλτσα τομάτας ενισχύει τη γονιμότητα
Αυτό υποστηρίζει έρευνα του πανεπιστημίου Σέφιλντ στη Βρετανία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Όχι ότι κάποιος χρειάζεται σοβαρούς λόγους για να φάει πίτσα, αλλά -πώς να το κάνουμε- όταν η επιστήμη σού δίνει μια τέτοια αφορμή, δεν μπορείς να την παρακάμψεις εύκολα.
Σύμφωνα με το BBC, ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Σέφιλντ στη Μεγάλη Βρετανία κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το λυκοπένιο, συστατικό που περιέχεται στις τομάτες, ενδέχεται να ενισχύει την ποιότητα του σπέρματος. Για την ακρίβεια, η έρευνα απέδειξε ότι υγιείς άνδρες που κατανάλωναν δύο κουταλιές της σούπας την ημέρα από συμπυκνωμένο ή όχι πουρέ τομάτας ως συμπλήρωμα στη διατροφή τους, εμφάνιζαν καλύτερη ποιότητα σπέρματος.
Σύμφωνα με τους ερευνητές που πραγματοποίησαν τη μελέτη, φυσικά ο πουρές τομάτας δεν είναι ικανός από μόνος του να εξαλείψει την υπογονιμότητα των ανδρών, καθώς συντρέχουν πολλοί ακόμη παράγοντες, όπως το άγχος αλλά και τα ρούχα που φορούν. Γι' αυτό συστήνουν σε όσους προσπαθούν να κάνουν παιδιά να ακολουθούν γενικότερα έναν υγιεινό τρόπο ζωής, με λιγότερο στρες, χωρίς στενά εσώρουχα και φυσικά να κάνουν σεξ τις ημέρες που οι σύντροφοί τους έχουν ωορρηξία, ώστε να αυξήσουν τις πιθανότητες υπέρ τους.
Πώς ο Μογγόλος Τζένκινς Χαν επέστρεψε 700 χρόνια μετά και σκότωσε δεκάδες ανθρώπους
Άγριο έγκλημα στα Εξάρχεια: Ξεκαθάρισμα λογαριασμών «βλέπουν» οι αρχές - Είχε προηγηθεί καυγάς πριν τις 5 σφαίρες
Ιστορική επιστροφή των Νιου Γιορκ Νικς στην κορυφή του NBA μετά από 53 χρόνια!
Συμφωνία ή νέο διπλωματικό θρίλερ; Σήμερα οι υπογραφές λέει ο Τραμπ - Διαφωνεί η Τεχεράνη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




