Το Νόμπελ Χημείας σε τρεις ερευνητές για τη δημιουργία μπαταριών ιόντων-λιθίου
Το βραβείο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 906.000 δολαρίων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Σουηδική Επιτροπή Νόμπελ ανακοίνωσε την Τετάρτη 9/10 τους νικητές του Νόμπελ Χημείας 2019, οι οποίοι είναι ο Αμερικανός Τζoν Γκούντιναφ, ο Βρετανός Στάνλεϊ Γουίτινγχαμ και ο Γιαπωνέζος Ακίρα Γιοσίνο. Οι τρεις αυτοι ερευνητές τιμώνται με το βραβείο για τη δημιουργία μπαταριών ιόντων-λιθίου.
Η Βασιλική Σουηδική Ακαδημία Επιστημών αναφέρει σε δήλωσή της για το βραβείο, που συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 906.000 δολαρίων: «Αυτή η ελαφριά, επαναφορτιζόμενη και ισχυρή μπαταρία χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή παντού, από τα κινητά τηλέφωνα μέχρι τους φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Επίσης, μπορεί να αποθηκεύσει σημαντικές ποσότητες ηλιακής και αιολικής ενέργειας ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για μια κοινωνία χωρίς ορυκτά καύσιμα».
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




