Δημοτικός υπάλληλος βρήκε τσάντα με €320.000 και την παρέδωσε
Εντόπισε την τσάντα, γεμάτη μετρητά και επιταγές, σε ένα παγκάκι και την παρέδωσε στους προϊσταμένους του για να ψάξουν τον ιδιοκτήτη της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας δημοτικός υπάλληλος βρήκε σε ένα πάρκο, στην τουρκική επαρχία Μανίσα, μια τσάντα που περιείχε 2 εκατομμύρια τουρκικές λίρες (περίπου 320 χιλιάδες ευρώ) και την επέστρεψε στον ιδιοκτήτη της.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ, καθώς πότιζε την Παρασκευή τα φυτά και τα δέντρα ενός πάρκου στην περιοχή Τουργκουτλού της Τουρκίας, ο Ντουρμούς Ουγκούρ εντόπισε την τσάντα, γεμάτη μετρητά και επιταγές, σε ένα παγκάκι και την παρέδωσε στους προϊσταμένους του για να ψάξουν τον ιδιοκτήτη της.
Έπειτα από την εκδήλωση που διοργανώθηκε για τη βράβευσή του από τον δήμο, μιλώντας στους δημοσιογράφους ο ίδιος ο Ουγκούρ είπε ότι αρνήθηκε ένα δώρο που του πρόσφερε ο ιδιοκτήτης της τσάντας. «Έκανα το καθήκον μου στην ανθρωπότητα. Δεν μπορώ να δεχτώ κάτι που δεν είναι δικό μου» είπε.
Πατέρας δύο παιδιών, ένα εκ των οποίων πάσχει από επιληψία, ο Ουγκούρ ξεπληρώνει χρέη άνω των 15.000 ευρώ, σε στεγαστικό δάνειο και χρέος σε πιστωτικές κάρτες.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



