Επιασε δουλειά το τρυπάνι της Exxon Mobil στην κυπριακή ΑΟΖ
Υπερκεράστηκαν οι θαλάσσιοι και μη σκόπελοι και το τρυπάνι της Exxon Mobil βρίσκεται στον πάτο της θάλασσας κι έχει βάλει μπρος τη γεώτρηση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Aπό τις πρώτες πρωινές ώρες το τρυπάνι της Exxon Mobil ξεκίνησε την πολυαναμενόμενη γεώτρηση στην κυπριακή ΑΟΖ, όπως αναφέρει το hellasjournal.com.
Η είδηση για την έναρξη της γεώτρησης της πολυεθνικής στην Κύπρο επιβεβαιώθηκε από τον υπουργό Ενέργειας, Γιώργο Λακκοτρύπη.
Το πλωτό γεωτρύπανο της Exxon Mobil έφτασε σε βάθος 2.000 μέτρων στον πυθμένα της θάλασσας και πλέον η γεώτρηση στο τεμάχιο 10 της κυπριακής ΑΟΖ είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Βάσει προγραμματισμού οι εργασίες της γεώτρησης θα διαρκέσουν ένα μήνα, ούτως ώστε αμέσως μετά την αλλαγή του χρόνου να αρχίσουν οι εργασίες της δεύτερης γεώτρησης του ενεργειακού κολοσσού στο Οικόπεδο 10.
Διαβάστε ακόμη
Επιχείρηση του ελληνικού FBI στη Μύκονο: Εξαρθρώθηκε κύκλωμα ναρκωτικών - Τουλάχιστον 5 συλλήψεις
Τέλος στο «εμπόριο» αποδείξεων στα βενζινάδικα: Όλα όσα αλλάζουν - Ποιες δεν θα γίνονται δεκτές ως έξοδα
Μπορούν τα ξενοδοχεία να φωτογραφίζουν την ταυτότητά σου; Τι απαντά η Αρχή Προστασίας Δεδομένων
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



