Γέμισαν μία μπανιέρα με ρούβλια για να αγοράσουν το νέο iPhone Xs (vid)
Τι μπορεί να κάνει ο άνθρωπος για ένα κινητό, ε;🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το να κάνει κάποιος οικονομίες για να αγοράσει κάτι που επιθυμεί πολύ (ή και λιγότερο, ενίοτε) δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, η εξοικονόμηση χρημάτων πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Οκτώ νέοι από τη Ρωσία γέμισαν λίγο - λίγο μια μπανιέρα με 100.000 ρούβλια (δηλαδή περίπου 1500 δολάρια) με σκοπό να αποκτήσουν το νέο iPhone Xs. Αφού τα κατάφεραν να συγκεντρώσουν το απαιτούμενο ποσό, πήραν την μπανιέρα με τα ρούβλια όπως ήταν και την πήγαν σε ένα από τα 38 καταστήματα με προϊόντα Apple στη Μόσχα.
Σε βίντεο που ανέβασαν οι νέοι τόσο στο facebook όσο και στο instagram δείχνουν τη διαδρομή τους μέχρι το κατάστημα, ενώ ένας εξ αυτών επισημαίνει ότι η παρέα αναγκάστηκε να μαλώσει με τους άνδρες της ασφάλειας σε κεντρικό εμπορικό κέντρο, πριν τελικά οι τελευταίοι υποχωρήσουν και επιστρέψουν στους νέους να μπουν στο κατάστημα με τα νομίσματα.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



