Μάικ Πομπέο: «Όταν έρθει η ώρα» θα διαπραγματευτούμε με το Ιράν
Νέες δηλώσεις από τον Αμερικανό υπουργό Εξωτερικών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

H αμερικανική κυβέρνηση σκοπεύει να εντείνει την οικονομική πίεση που ασκεί στο Ιράν μέχρι η Τεχεράνη να «εγκαταλείψει τη βία» και να αποφασίσει ότι θα δεχθεί να συμμετάσχει στις «διπλωματικές» προσπάθειες της Ουάσινγκτον. Αυτό ανέφερε ο Μάικ Πομπέο χθες Σάββατο.
Παράλληλα ο επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας διαβεβαίωσε ότι «είμαστε διατεθειμένοι να εμπλακούμε [σε διαπραγματεύσεις] όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή».
Ακόμη ο Μάικ Πομπέο υπογράμμισε ότι όταν η Ισλαμική Δημοκρατία αποφασίσει να «εγκαταλείψει τη βία και να ανταποκριθεί στη διπλωματία μας με διπλωματία, ξέρει πώς να έρθει σε επαφή μαζί μας».
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



