Καναδάς: Το «Free Willy» γίνεται νόμος
Όποιος φυλακίσει φάλαινες ή δελφίνια θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 150.000 δολαρίων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκρίθηκε νομοσχέδιο από τη Βουλή των Κοινοτήτων του Καναδά, το οποίο ορίζει παράνομη την αιχμαλωσία των φαλαινών, των δελφινιών και άλλων μεγάλων ζώων της θάλασσας.
Το νέο νομοσχέδιο ονομάζεται «Free Willy», όνομα εμπνευσμένο από την ταινία του Σιμόν Ουίσερ, η οποία βγήκε το 1993 και δείχνει την ιστορία ενός αγοριού που απελευθερώνει μια φάλαινα όρκα από θαλάσσιο πάρκο των ΗΠΑ. Μάλιστα οι παραβάτες του νόμου θα τιμωρούνται με πρόστιμο μεγαλύτερο των 150.000 δολαρίων.
Το νομοσχέδιο, το οποίο αναμένεται να μετατραπεί σε νόμο του κράτους παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Γερουσία τον Δεκέμβριο του 2015 και πλέον εγκρίθηκε.
Διαβάστε ακόμη
Σε πύρινο κλοιό η Ευρώπη: Καταρρέουν οι υποδομές από τον ιστορικό καύσωνα - «Φωτιά» στις τιμές του ρεύματος
Τρόμος από συμμορίες ανηλίκων στο Περιστέρι: Κυκλοφορούν με μαχαίρια και σιδερογροθιές
Ακραίο: Ανήσυχοι οι επιστήμονες μετά από δύο διαδοχικές πυρκαγιές στη Γροιλανδία
Μεγάλη διαρροή στη Meta: Άφησε εκτεθειμένες μέχρι και τις ιδιωτικές συνομιλίες των υπαλλήλων της
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



