Ξέρω τι κάνεις κάθε μέρα στο Facebook (pics)
Η έρευνα καταγράφει συνεχή αύξηση του messaging -ειδικότερα στις μικρότερες ηλικίες- γεγονός που πιστοποιεί ότι το κοινό έχει σταδιακά στραφεί και σε άλλες πλατφόρμες εκτός του Facebook🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Στοιχεία που δείχνουν ποια είναι η σχέση των Ελλήνων με το Facebook, καταγράφει έρευνα της aboutpeople που διενήργησε για λογαριασμό της η Interweave.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, επτά στους δέκα χρήστες σερφάρουν στο Facebook, κυρίως μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο ενώ δύο στους δέκα μπαίνουν μέσω υπολογιστή και ένας στους δέκα μέσω τάμπλετ.
Επίσης, το 9,1% των χρηστών «ανεβάζει» κάτι στο χρονολόγιό του αρκετές φορές μέσα στην ημέρα, το 17,3% «ποστάρει» σχεδόν καθημερινά, το 20,3% μια με δύο φορές την εβδομάδα, το 11,1% κάθε περίπου δέκα ημέρες, το 16,3% μια φορά το μήνα, ενώ το 23,6% σπανιότερα.
Πόσο συχνά ποστάρουν
Τέσσερις στους δέκα ανεβάζουν κάτι στο λογαριασμό τους μια φορά το μήνα ή και πιο σπάνια. Τα αντίστοιχα ποσοστά πέρσι ήταν 29,4%. Πρωταθλητές στα ποστ με αρκετές αναρτήσεις την ημέρα είναι οι χρήστες ηλικίας άνω των 55 ετών ενώ ουραγοί όσοι και όσες ανήκουν στην ηλικία 16-24.
Τι κάνουν όσοι σερφάρουν
Τι κάνουν, όμως, οι χρήστες του Facebook όσο είναι συνδεδεμένοι; Ενημερώνονται για τα νέα της ημέρας (πολύ και αρκετά συχνά) απαντά το 83,9% των ερωτηθέντων .
Συζητούν με τους φίλους τους (72,1%) ή βλέπουν τι κάνουν οι φίλοι τους (68,9%), ανεβάζουν ενδιαφέροντα άρθρα (43,1%%) και συζητούν για θέματα της επικαιρότητας, «ποστάροντας» τις απόψεις τους ή σχολιάζοντας άλλες δημοσιεύσεις (41,2%). Το 26% απαντά ότι προωθεί την εργασία του ενώ το 20,2% μοιράζεται πολύ και αρκετά συχνά σημαντικές στιγμές της ζωής του και το 12,3% λέει ότι φλερτάρει μέσω του Facebook πολύ και αρκετά συχνά.
Ενδιαφέρουσες είναι οι απαντήσεις στο ερώτημα αν έχουν κάποιους φίλους που έχουν διαφορετική συμπεριφορά στο Facebook και έξω από αυτό. Το 48% εκτιμά ότι έχει κάποιον τέτοιο φίλο, το 32,9% πιστεύει ότι δεν έχει και το 19,1% δεν απαντά στη συγκεκριμένη ερώτηση.
Δύο στους τρεις χρήστες εκφράζουν μια ανησυχία για το ότι το Facebook μπορεί να έχει πρόσβαση σε προσωπικά τους δεδομένα.
Σημειώνεται ότι το 10,7% (12,7% το 2017) των ερωτηθέντων δηλώνει ότι το να ζήσει τρεις μήνες χωρίς Facebook θα δημιουργούσε πρόβλημα στην καθημερινότητά του, το 57,1% θεωρεί ότι θα του έλειπε αλλά δεν θα είχε πρόβλημα και το 31,2% ότι δεν θα του έλειπε καν (27% το 2017).
Δύο στους τρεις χρήστες εκφράζουν μια ανησυχία για το ότι το Facebook μπορεί να έχει πρόσβαση σε προσωπικά τους δεδομένα.
Ο Ηλίας Φίλης, Head of Performance της Interweave, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας σημειώνει: «Η ραγδαία αύξηση χρήσης των mobile συσκευών, όπως αυτή αποτυπώνεται σαφώς στην έρευνα, καθιστά σαφές πως το mobile first περιεχόμενο είναι υψίστης σημασίας για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν αυτό να καταναλωθεί από τους χρήστες - γεγονός που ενισχύει και το ad recall, καθώς είναι υψηλότερο στο mobile first περιεχόμενο».
Τέλος, η έρευνα καταγράφει συνεχή αύξηση του messaging - ειδικότερα στις μικρότερες ηλικίες – γεγονός που πιστοποιεί ότι το κοινό έχει σταδιακά στραφεί και σε άλλες πλατφόρμες εκτός του Facebook.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την aboutpeople για λογαριασμό της Interweave σε 635 χρήστες του Facebook στις 4 Νοεμβρίου 2018.
Το ισραηλινό συμβούλιο ασφαλείας εγκρίνει τη συμφωνία εκεχειρίας με τον Λίβανο - Το «ναι μεν αλλά» του Νετανιάχου
Στα «λευκά» πολλές περιοχές το Σαββατοκύριακο: Πού θα χιονίσει - Ο χάρτης
Γυναίκα στη Βόρεια Μακεδονία γέννησε σε ηλικία 61 ετών - Είχε κάνει 10 εξωσωματικές
Παναθηναϊκός: Ανακοινώθηκε η συμφωνία με τον Φώτη Ιωαννίδη για συμβόλαιο μέχρι το 2028
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr