Όρμπαν: Να είμαστε επιφυλακτικοί με την είσοδό μας στο ευρώ
Η Ουγγαρία θα πρέπει να παραμείνει ανοικτή προς άλλα μέρη του κόσμου, δήλωσε ο Όρμπαν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Ουγγαρία πρέπει να είναι επιφυλακτική όσον αφορά στην είσοδό της στο ευρώ, καθώς θα πρέπει να παραμείνει ανοικτή προς άλλα μέρη του κόσμου, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Βίκτορ Όρμπαν.
«Ανήκουμε στο στρατόπεδο των πιο επιφυλακτικών», δήλωσε ο Όρμπαν αναφερόμενος στα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που δεν έχουν υιοθετήσει το ενιαίο νόμισμα.
«Θέλουμε να είμαστε ένα αναπόσπαστο τμήμα της ευρωπαϊκής κοινότητας και ταυτόχρονα να παραμείνουμε ανοικτοί προς άλλες περιοχές και κοινότητες. Αυτό θα πρέπει να εκφραστεί και στην απόφασή μας για το ευρώ», δήλωσε σε συνέδριο επικεφαλής κεντρικών τραπεζών από την Κίνα και τις περιοχές της κεντρικής και της ανατολικής Ευρώπης.
Η ουγγρική κυβέρνηση έχει επιδιώξει στενές σχέσεις με την Κίνα και τη Ρωσία, η οποία κατασκευάζει και πυρηνικό σταθμό στην Ουγγαρία.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




