Ερντογάν: Εγώ και ο Πούτιν έχουμε απομείνει μεταξύ των ηγετών στον κόσμο
Ο Τούρκος πρόεδρος μίλησε χθες το βράδυ σε νέους στο Γκαζίαντεπ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο πλαίσιο της προσωπικής του οπτικής για τη διεθνή ηγεσία, ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, τοποθέτησε τον εαυτό του και τον Βλαντιμίρ Πούτιν στην κορυφή της πυραμίδας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτή τη στιγμή έχουν απομείνει μόνο δύο ηγέτες στον κόσμο. Εγώ και ο Βλαντιμίρ Πούτιν. Και δεν το λέω αυτό επειδή είμαι εγώ».
Ο Ερντογάν, μιλώντας χθες το βράδυ σε νέους στο Γκαζίαντεπ, υπογράμμισε ότι η πολυετής εμπειρία του ίδιου και του Πούτιν στη διεθνή σκηνή είναι αυτή που τους καθιστά αναντικατάστατους στη διαχείριση παγκόσμιων προβλημάτων.
«Και θέλουμε να συνεχιστεί ο διάλογός μας. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε την πολιτική εδώ. Για παράδειγμα, αφού έφυγε η καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, η πολιτική τελείωσε στη Γερμανία», τόνισε ο Τούρκος πρόεδρος, σε μια προσπάθεια να δείξει τον Βλαντιμίρ Πούτιν ως μοναδικό «συνοδοιπόρο» στην παγκόσμια γεωπολιτική σκακιέρα, λίγες ώρες μετά την ανατροπή Άσαντ στη Συρία, που τους έφερε σε αντίπαλα στρατόπεδα.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




