Ο Τραμπ βάζει εκ νέου στο στόχαστρο τη Fed επειδή αύξησε τα επιτόκια
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ την κατηγόρησε πως κατάφερε πλήγμα στην αμερικανική οικονομία, στο χρηματιστήριο και στις διεθνείς αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Ντόναλντ Τραμπ υποστήριξε τηνΠαρασκευή ότι η ομοσπονδιακή κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ (Federal Reserve, ή Fed) διέπραξε σφάλμα προχωρώντας σε αύξηση των επιτοκίων της και την κατηγόρησε πως κατάφερε πλήγμα στην αμερικανική οικονομία, στο χρηματιστήριο και στις διεθνείς αγορές.
«Αν η Fed δεν είχε αυξήσει λαθεμένα τα επιτόκια, ειδικά αφού ο πληθωρισμός είναι χαμηλός, κι αν δεν είχε προχωρήσει σε τόσο γελοία χρονική στιγμή στην αποκλιμάκωση του προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης, το ΑΕΠ [σ.σ. που υπολογίζεται ότι επεκτείνεται με ρυθμό] 3,0% & η κεφαλαιαγορά θα ήταν πολύ πιο ψηλά & οι παγκόσμιες αγορές θα ήταν πολύ καλύτερα!», υποστήριξε ο Ρεπουμπλικάνος σε ανάρτησή του στοTwitter.
Had the Fed not mistakenly raised interest rates, especially since there is very little inflation, and had they not done the ridiculously timed quantitative tightening, the 3.0% GDP, & Stock Market, would have both been much higher & World Markets would be in a better place!
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) March 29, 2019
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




