Πομπέο: Αποχώρησαν όλοι οι Αμερικανοί διπλωμάτες από τη Βενεζουέλα
Οι διπλωμάτες έφυγαν από την χώρα την Πέμπτη 14 Μαρτίου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο δήλωσε πως όλοι οι Αμερικανοί διπλωμάτες που είχαν παραμείνει στη Βενεζουέλα έφυγαν από την χώρα την Πέμπτη, 14 Μαρτίου.
Πιο συγκεκριμένα ο Πομπέο έγραψε στην ανακοίνωσή του: «Οι Αμερικανοί διπλωμάτες θα συνεχίσουν την αποστολή τους από άλλες τοποθεσίες, από όπου θα συνεχίσουν να βοηθούν στη διαχείριση της ροής της ανθρωπιστικής βοήθειας προς τον λαό και να στηρίζουν τους δημοκρατικούς πρωταγωνιστές που γενναία αντιστέκονται στην τυραννία».
Σύμφωνα με άλλο Αμερικανό αξιωματούχο, οι διπλωμάτες αποχώρησαν με μια πτήση τσάρτερ πολιτικού αεροσκάφους. Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ η αμερικανική κυβέρνηση είχε ανακοινώσει νωρίτερα αυτή την εβδομάδα ότι θα αποσύρει το διπλωματικό προσωπικό που παρέμενε στην λατινοαμερικανική χώρα. Όλα αυτά την ώρα που η Βενεζουέλα αντιμετωπίζει τη σοβαρότερη πολιτική και οικονομική κρίση στην ιστορία της.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



