ΟΗΕ: Το Ιράν έχει εκτελέσει πάνω από 200 ανθρώπους από την αρχή του χρόνου
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Το Ιράν έχει εκτελέσει 209 ανθρώπους από την αρχή του χρόνου, σύμφωνα με τον Ύπατο Αρμοστή των Ηνωμένων Εθνών για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Φόλκερ Τουρκ, ο οποίος χαρακτήρισε σήμερα το γεγονός αυτό "αποτρόπαιο" και κάλεσε την Τεχεράνη να σταματήσει αυτή την πρακτική.
"Ο Ύπατος Αρμοστής των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Φόλκερ Τουρκ εξέφρασε σήμερα απογοήτευση για τον τρομακτικά υψηλό αριθμό εκτελέσεων αυτό τον χρόνο στο Ιράν", είπε στη διάρκεια ενημέρωσης του Τύπου στη Γενεύη η Ραβίνα Σαμντασάνι.
"Κατά μέσον όρο από την αρχή του χρόνου εκτελούνται δέκα άνθρωποι την εβδομάδα στο Ιράν καθιστώντας το μια από τις χώρες με τις περισσότερες εκτελέσεις ετησίως", τόνισε η ίδια προσθέτοντας ότι οι περισσότερες αφορούν αδικήματα που σχετίζονται με ναρκωτικά.
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



