Ο Βέμπερ δείχνει στον Όρμπαν την έξοδο από το ΕΛΚ
Οι δημοσκοπήσεις προβλέπουν αύξηση του ποσοστού των ευρωσκεπτικιστών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο ηγέτης του κεντροδεξιού κόμματος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο Μάνφρεντ Βέμπερ δήλωσε την πρόθεση του να μιλήσει σύντομα στον Ούγγρο πρωθυπουργό Βίκτορ Όρμπαν και να τον προειδοποιήσει ότι βρίσκεται σε πορεία εξόδου, από τον αναφερόμενο πολιτικό σχηματισμό.
Ο Όρμπαν δήλωσε χθες ότι το εθνικιστικό κόμμα του (Fidesz) είναι ενδεχόμενο να αποχωρήσει από το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα (ΕΛΚ), μετά από διαφωνία σχετικά με την αντιευρωπαϊκή προεκλογική εκστρατεία.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Βέμπερ απαίτησε από το αναφερόμενο ουγγρικό κόμμα να κατεβάσει τις πινακίδες με μηνύματα που επιτίθενται στον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, στο πλαίσιο του προεκλογικού αγώνα για τις ευρωεκλογές του Μαΐου.
Οι δημοσκοπήσεις προβλέπουν αύξηση του ποσοστού των ευρωσκεπτικιστών.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




