Συνέλαβαν τραπεζική υπάλληλο για υπεξαίρεση
Την υπόθεση που έγινε στη Νόβα Ζαγόρα διερευνά η Αστυνομία στο Σλίβεν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στη σύλληψη μιας 29χρονης υπαλλήλου τράπεζας για υπεξαίρεση χρημάτων από καταθέσεις πελατών, προχώρησαν οι Αρχές της Βουλγαρίας. Το ακριβές ποσό των χρημάτων που η κατηγορούμενη κατάφερε να αποσπάσει εξακολουθεί να διερευνάται, καθώς αυτό συνέβαινε για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να είναι δύσκολος ο ακριβής καθορισμός του ποσού. Ωστόσο, υπολογίζεται στα 400.000 λέβα, δηλαδή περίπου 205.000 ευρώ.
Την υπόθεση που έγινε στη Νόβα Ζαγόρα διερευνά η Αστυνομία στο Σλίβεν. Σύμφωνα με το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το υπουργείο Εσωτερικών της Βουλγαρίας ανακοίνωσε ότι βρέθηκαν χρήματα και αντικείμενα σχετικά με την υπόθεση, στη διάρκεια των ερευνών που πραγματοποιήθηκαν.
Η συλληφθείσα απουσίαζε συχνά τις τελευταίες εβδομάδες από την εργασία της, ταξίδευε στο εξωτερικό και ήταν σχεδόν αδύνατο να επικοινωνήσουν στελέχη της τράπεζας μαζί της. Την ημέρα της σύλληψής της, είχε κληθεί στο υποκατάστημα της τράπεζας που εργαζόταν, για να της επιδοθεί η εντολή απόλυσης. Στη συνέχεια συνελήφθη, γράφουν βουλγαρικές εφημερίδες.
Η έρευνα για την υπόθεση άρχισε την περασμένη εβδομάδα, έπειτα από καταγγελία πελατών της τράπεζας στην Αστυνομία.
Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



