Ο ΟΗΕ ζητεί την άρση του εμπάργκο στην Κούβα για 27η φορά
Το εμπάργκο των ΗΠΑ στη χώρα του Κάστρο έχει επιβληθεί από το 1962🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών ενέκρινε σήμερα, σχεδόν ομόφωνα, ένα ψήφισμα με το οποίο ζητείται η άρση του αμερικανικού εμπάργκο σε βάρος της Κούβας, που έχει επιβληθεί από το 1962.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το ψήφισμα υιοθετήθηκε με 189 ψήφους υπέρ και 2 κατά. Ταυτόχρονα, απορρίφθηκε ένα αίτημα των ΗΠΑ που ζητούσαν να επικριθεί η Κούβα για παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Όπως και πέρσι, μόνο οι ΗΠΑ και το Ισραήλ καταψήφισαν. Η Ουκρανία και η Μολδαβία απείχαν από την ψηφοφορία.
Αυτή ήταν η 27η φορά που η Γενική Συνέλευση ζητά την άρση του εμπάργκο, όμως το ψήφισμα αυτό, που εγκρίνεται κάθε χρόνο, δεν είναι δεσμευτικό για την Ουάσινγκτον. Η εκπρόσωπος των ΗΠΑ Νίκι Χέιλι, αυτή τη φορά παρουσίασε οκτώ τροπολογίες σε μια προσπάθεια να στρέψει την προσοχή στο ζήτημα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την τήρησή τους από την Αβάνα. Δεν έλαβε όμως τη στήριξη που θα επιθυμούσε, αφού μόνο το Ισραήλ και η Ουκρανία ψήφισαν και τις οκτώ ενώ τα Νησιά Μάρσαλ ενέκριναν τη μία από αυτές τις προτάσεις.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



