Κάνει το άσπρο – μαύρο ο Τσελικ για το μεταναστευτικό: Η ευρωβουλή θα έπρεπε να επικρίνει την Ελλάδα και να ευχαριστεί την Τουρκία
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε ακόμη μια προσπάθεια να κάνει το άσπρο – μαύρο, επιδόθηκε ο εκπρόσωπος του κυβερνώντος κόμματος της Τουρκίας, AKP για το μεταναστευτικό. Με αφορμή έκθεση της ευρωβουλής που βάλει κατά της Άγκυρας, ο Ομέρ Τσελίκ, ούτε λίγο, ούτε πολύ, κάλεσε την ευρωβουλή να κατακρίνει την Ελλάδα για τους χειρισμούς της στο ζήτημα.
«Η ΕΕ θα έπρεπε να μας ευχαριστεί»
«Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ετοίμασε και πάλι μια έκθεση για την Τουρκία που είναι εκτός πραγματικότητας και ανεύθυνη. Έδειξαν μια προσέγγιση βασισμένη σε ελληνο-ελληνοκυπριακές θέσεις στα θέματα της Ανατολικής Μεσογείου, του Αιγαίου και της Κύπρου», είπε χαρακτηριστικά και συνέχισε:
«Το ΕΚ θα πρέπει να υιοθετήσει μια στάση που να επικρίνει τις ευρωπαϊκές χώρες που δεν κάνουν αυτά που τις αντιστοιχούν στο θέμα των μεταναστών και να ευχαριστεί την Τουρκία. Θα πρέπει επίσης να προτείνει ένα συγκεκριμένο σχέδιο δράσης για τα θεσμικά όργανα της ΕΕ που δεν εκπληρώνουν τις υποσχέσεις τους προς την Τουρκία».
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



