Ερντογάν: Είχε τηλεδιάσκεψη με τον Έλον Μασκ - Συζήτησαν για ηλεκτρικά οχήματα, επενδύσεις και δορυφόρο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τηλεδιάσκεψη με τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο και CEO της Tesla και της SpaceX, Έλον Μασκ, είχε ο πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Διεύθυνσης Επικοινωνίας της τουρκικής προεδρίας στη συνάντηση συζητήθηκαν προοπτικές συνεργασίας μεταξύ του τουρκικού δημοσίου και ιδιωτικού τομέα με τις εταιρείες που διευθύνει ο Μασκ σε διάφορους τομείς, ιδιαίτερα στις δορυφορικές και διαστημικές τεχνολογίες.
Επί τάπητος τέθηκαν επίσης και τα θέματα των ηλεκτρικών οχημάτων και της ψηφιακής οικονομίας και αξιολογήθηκαν οι μακροπρόθεσμες επενδύσεις και τα βήματα για τη βελτίωση της υφιστάμενης συνεργασίας.
Συζητήθηκαν επίσης βήματα που μπορούν να γίνουν από κοινού όσον αφορά τις μπαταρίες λιθίου του τουρκικού εγχώριου ηλεκτρικού οχήματος TOGG.
Ερντογάν και Μασκ μίλησαν και για εκτόξευση τουρκικού δορυφόρου στο διάστημα
Ερντογάν και Μασκ μίλησαν επίσης για την εκτόξευση του δορυφόρου TURKSAT 5-B στο διάστημα, μετά τον δορυφόρο TURKSAT 5-A που εκτοξεύτηκε τον Ιανουάριο με πύραυλο της SpaceX.
Ο πρόεδρος της Δημοκρατίας επέστησε την προσοχή και σε άλλα έργα που υλοποιεί η Τουρκία στο πλαίσιο του Εθνικού Διαστημικού Προγράμματος της.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



