Μήνυμα Φον Ντερ Λάιεν για το κλίμα: «Τιμολογείστε τον άνθρακα»
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μήνυμα από την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν στη Σύνοδο Κορυφής για το κλίμα COP26 ώστε οι χώρες πρέπει να τιμολογήσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα που προκαλούν την υπερθέρμανση του πλανήτη.
«Τιμολογείστε τον άνθρακα»
«Πρέπει να συμφωνήσουμε σε ένα ισχυρό πλαίσιο κανόνων, για παράδειγμα, να κάνουμε πραγματικότητα τις παγκόσμιες αγορές άνθρακα. Τιμολογείστε τον άνθρακα, η φύση δεν μπορεί να πληρώσει πια αυτό το τίμημα», είπε η φον ντερ Λάιεν στη Γλασκόβη.
Οι διαπραγματευτές στη διάσκεψη της COP26 θα προσπαθήσουν να καταλήξουν σε κανόνες για τη δημιουργία μιας αγοράς άνθρακα στο πλαίσιο της Συμφωνίας του Παρισιού για το κλίμα, ένα ζήτημα που προκαλεί διχασμό και εκτροχίασε την τελευταία σύνοδο κορυφής του ΟΗΕ για το κλίμα το 2019.
«Έχασαν τα πάντα»: Κάτοικοι θα περάσουν το βράδυ σε σκηνές - Απόγνωση στη Βενεζουέλα
Συνελήφθη το άτομο που μαχαίρωσε και σκότωσε τον 17χρονο στη συμπλοκή της Καλλιθέας
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



