Τηλεφωνική επικοινωνία Μπάιντεν με Πούτιν - Τι συζήτησαν
Τι αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο Λευκός Οίκος μετά το τηλεφώνημα Μπάιντεν με τον Βλαντίμιρ Πούτιν🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Επικοινωνία είχαν το απόγευμα της Τρίτης, 13 Απριλίου (ώρα Ελλάδος) ο Αμερικανός πρόεδρος, Τζο Μπάιντεν και ο Ρώσος ομόλογός του Βλαντίμιρ Πούτιν.
Σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο, οι δύο ηγέτες εστίασαν στη δημιουργία μιας σταθερής διμερούς σχέσης των δύο χωρών. Παράλληλα, ο Τζο Μπάιντεν ζήτησε από τον Ρώσο πρόεδρο, η Μόσχα να δράσει υπέρ της αποκλιμάκωσης της έντασης με την Ουκρανία ενώ δεν δίστασε να προτείνει συνάντηση κορυφής σε ουδέτερο έδαφος τους επόμενους μήνες.
Επίσης, όπως ανακοίνωσε ο Λευκός Οίκος, ο Αμερικανός Πρόεδρος διεμήνυσε στον Ρώσο ομόλογό του ότι οι ΗΠΑ θα υπερασπισθούν τα εθνικά τους συμφέροντα κα θα «δράσουν αποφασιστικά», σε απάντηση ρωσικών ενεργειών, όπως οι κυβερνοεπιθέσεις και η απόπειρα ανάμειξης στις αμερικανικές εκλογές.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



