Άθλιο κόλπο εταιρείας: Έταξε μπόνους στους εργαζόμενους για να τους δοκιμάσει στην διαδικτυακή απάτη!
Εταιρεία ιστοσελίδων στις ΗΠΑ, εξαπάτησε τους υπαλλήλους της με ένα email που τους υποσχόταν εορταστικό μπόνους, το οποίο όπως αποδείχθηκε ότι ήταν τέχνασμα για να διδάξει τους εργαζόμενους τους κινδύνους της απάτης του διαδικτύου!🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
Το mail, που έλαβαν οι εργαζόμενοι μιας μεγάλης εταιρείας που δραστηριοποιείται στο Ίντερνετ, της «GoDaddy» ενημέρωνε με πανηγυρικό τρόπο το προσωπικό της εταιρείας, ότι τους προσφέρει ένα γενναίο «εορταστικό μπόνους», ζητώντας τους παράλληλα να εισάγουν τα προσωπικά τους στοιχεία σε μια σελίδα, προκειμένου να εγγυηθούν ότι έλαβαν το το μήνυμα για να ακολουθήσει η κατάθεση των χρημάτων στους λογαριασμούς τους!
Το μήνυμα έγραφε: «Καλές διακοπές! Το 2020 ήταν μια χρονιά θετική για την GoDaddy χάρη σε εσάς! Και αφού δεν μπορούμε να γιορτάσουμε και να ανταμώσουμε στο ετήσιο εορταστικό πάρτι, θέλουμε να σας δείξουμε την εκτίμησή μας εμπράκτως και να μοιραστούμε σε όλους ένα μπόνους 650 δολαρίων. Για να διασφαλίσετε ότι θα λάβετε το μπόνους σας εγκαίρως, συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα που ακολουθεί»...
Ωστόσο, προς απογοήτευση των εργαζομένων, η προσφορά ήταν πολύ καλή για να είναι αληθινή. Εκείνοι που έσπευσαν - και δεν ήταν λίγοι - να ακολουθήσουν τις οδηγίες της εταιρείας και συμπλήρωσαν τη φόρμα με τα στοιχεία τους, σύντομα έλαβαν μια αυστηρή προειδοποίηση: «Το νέο μήνυμα που λαμβάνετε τώρα αποδεικνύει ότι αποτύχατε να περάσετε το τεστ ηλεκτρονικής απάτης. Θα χρειαστεί να επαναλάβετε την σχετική εκπαίδευση για θέματα ασφαλείας του διαδικτύου». Όπως έγινε γνωστό από την εταιρεία, περίπου 500 υπάλληλοι της «GoDaddy» είχαν στείλει τα στοιχεία τους και συνεπώς είχαν αποτύχει στο τεστ. Λίγες μέρες μετά την αποστολή του απάνθρωπου mail, κι έπειτα από έντονες αντιδράσεις των εργαζομένων και όχι μόνο, η εταιρεία διοργάνωσε μια εκδήλωση για τους υπαλλήλους προκειμένου να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι έχει ήδη ζητηθεί συγγνώμη από τους υπαλλήλους της για το μήνυμα, αναγνωρίζοντας ότι στο μέλλον θα πρέπει «να είμαστε πιο ευαίσθητοι με τους ανθρώπους που εργάζονται μια μας».
Το κακόβουλο και ανάλγητο «τεστ» για την αποφυγή ηλεκτρονικού ψαρέματος προκάλεσε την δυσφορία και απέχθεια των εργαζομένων της εταιρείας, δεδομένου ότι ήρθε λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση του CEO της «GoDaddy», Aman Bhutani, που ενημέρωνε για περίοδο απολύσεων εν μέσω οικονομικής κρίσης λόγω των συνεπειών από την Covid-19.
Κάποιοι παρατηρητές, ωστόσο, συμφώνησαν και επιδοκίμασαν την πράξη της εταιρείας, αποκαλώντας την «έξυπνη» από άποψη ασφάλειας. Πολλοί ισχυρίστηκαν επίσης ότι οι εργαζόμενοι που έπεσαν θύματα του μηνύματος συγκαταλέγονται ανάμεσα στους «πιο αφελείς χρήστες στον πλανήτη»!
Η «GoDaddy» δεν είναι η πρώτη εταιρεία που σκέφτηκε ένα τέτοιο τεστ. Η εκδοτική εταιρεία «Tribune Publishing», που δραστηριοποιείται στο διαδίκτυο, ενέπαιξε τους υπαλλήλους της με μια ψεύτικη υπόσχεση για μπόνους, τον Σεπτέμβριο, για να δοκιμάσει τυχόν παραβιάσεις σε θέματα ασφαλείας. Ο διευθυντής της εταιρείας ζήτησε συγγνώμη αργότερα αναγνωρίζοντας ότι η ανακοίνωση ήταν «παραπλανητική και δίχως ευαισθησία», Ω καιροί ω ήθη, τι άλλο να σχολιάσουμε; Ελπίζουμε να μην μιμηθούν και στην Ελλάδα τις ανάλγητες κι ανόητες μεθόδους οι επιχειρηματίες.
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr