Κίνα: Εστιατόριο ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες - Τους καλούσε να... ζυγιστούν στην είσοδο
Οι πελάτες έπρεπε να σταθούν πάνω σε μια ζυγαριά και να εισάγουν τα προσωπικά δεδομένα τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Ένα εστιατόριο στην Τσάνγκσα, στην κεντρική Κίνα, ζήτησε συγγνώμη επειδή προέτρεπε τους πελάτες του να… ζυγιστούν προτού μπουν μέσα, στο πλαίσιο μιας πανεθνικής εκστρατείας για να σταματήσει η σπατάλη των τροφίμων. Το εστιατόριο δέχτηκε τα πυρά πολλών χρηστών του διαδικτύου, αφού αποφάσισε να εφαρμόσει αυτήν τη νέα πολιτική, την Παρασκευή 14 Αυγούστου.
Οι πελάτες έπρεπε να σταθούν πάνω σε μια ζυγαριά και να εισάγουν τα προσωπικά δεδομένα τους σε μια εφαρμογή που στη συνέχεια τους πρότεινε διάφορα φαγητά που θα μπορούσαν να παραγγείλουν, ανάλογα με το βάρος τους και τις θερμίδες του κάθε γεύματος, ανέφερε το κρατικό με China News Service.
Ο πρόεδρος της Κίνας Σι Τζινπίνγκ πρόσφατα κάλεσε τους Κινέζους να μη σπαταλούν τα τρόφιμα, σε μια περίοδο που η πανδημία του κορονοϊού αλλά και οι σοβαρές πλημμύρες έχουν οδηγήσει σε αύξηση της τιμής τους.
Οι αφίσες στο εστιατόριο της Τσάνγκσα έγραφαν «Να είστε φειδωλοί και ευσυνείδητοι, προτιμήστε τα άδεια πιάτα» ή ακόμη «Επιχείρηση άδειο πιάτο», από το όνομα της πανεθνικής εκστρατείας. Η διεύθυνση του εστιατορίου ζήτησε συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο ερμήνευσε την εκστρατεία κατά της σπατάλης. «Ο σκοπός μας ήταν να προωθήσουμε το τέλος της σπατάλης και το υγιεινό φαγητό. Ποτέ δεν υποχρεώσαμε τους πελάτες να ζυγιστούν», ανέφερε σε μια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο σήμερα.
Τα δύο μηνύματα Μητσοτάκη στη νέα ηγεσία της Βόρειας Μακεδονίας και οι επόμενες κινήσεις
«Απολιτίκ» πανηγύρι που απαγορεύει και ακυρώνει οτιδήποτε μοιάζει με μήνυμα ή διασυνοριακή ιδέα
ΕΦΚΑ-ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών έως τις 24 Μαΐου - Ποιοι θα δουν χρήματα
Αυτά είναι τα 15 πιο εντυπωσιακά αεροδρόμια για να προσγειωθείτε γιατί… σημασία έχει και το ταξίδι, όχι μόνο ο προορισμός
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr