Ομπάμα: Ο θάνατος του Floyd δεν πρέπει να θεωρείται κάτι «φυσιολογικό» στην Αμερική του 2020
Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ σημείωσε ότι μοιράζεται την «ίδια θλίψη» που νιώθουν «εκατομμύρια ακόμη» για αυτό τον θάνατο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα καταδίκασε τη δολοφονία του George Floyd, λέγοντας ότι «ο θάνατος του Αφροαμερικανού άνδρα κατά τη διάρκεια της βίαιης προσαγωγής του από την αστυνομία στη Μινεάπολη δεν πρέπει να θεωρείται κάτι "φυσιολογικό" στις Ηνωμένες Πολιτείες».
«Δεν πρέπει να είναι "φυσιολογικό" στην Αμερική του 2020. Δεν μπορεί να είναι "φυσιολογικό"», δήλωσε ο Μπαράκ Ομπάμα σε ανακοίνωσή του. «Αν θέλουμε τα παιδιά μας να μεγαλώσουν σε ένα έθνος που ανταποκρίνεται στα υψηλότερα ιδανικά του, μπορούμε και πρέπει να κάνουμε καλύτερα», πρόσθεσε. Ακόμη, σημείωσε ότι μοιράζεται την «ίδια θλίψη» που νιώθουν «εκατομμύρια ακόμη» γι΄ αυτό τον θάνατο, που πυροδότησε διαμαρτυρίες σε όλες τις ΗΠΑ, και κλιμακώθηκαν σε ταραχές στη Μινεάπολη, στην Μινεσότα.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



