Τραγωδία στην Τουρκία: Ηθελε σέλφι να γιορτάσει το τέλος της καραντίνας κι έπεσε στο κενό
Θλίψη στους οικείους της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια γυναίκα από το Καζακστάν σκοτώθηκε την Κυριακή μετά από πτώση στο κενό από ύψος τουλάχιστον 30 μέτρων στην Αττάλεια της Τουρκίας. Η νεαρή γυναίκα, ήθελε να ποζάρει για να γιορτάσει το τέλος της καραντίνας λόγω του κορονοϊού. Η Olesia Suspitsina, 31 ετών, είχε πάει για πεζοπορία στο γραφικό πάρκο Duden της Αττάλειας μετά από εβδομάδες που ακολουθούσε τις οδηγίες της απαγόρευσης κυκλοφορίας, σύμφωνα με το τουρκικό Sputnik.
Για να σηματοδοτήσει το τέλος της καραντίνας, η κοπέλα πέρασε την περίφραξη και πόζαρε για να την φωτογραφίσει η φίλη της, όμως έπεσε στο κενό μπροστά στα μάτια της έντρομης φίλης της. Η «φωτογράφος» κάλεσε αμέσως τις αρχές, οι οποίες βρήκαν το σώμα του υπηκόου του Καζακστάν στο νερό, προτού το μεταφέρουν στο νεκροτομείο του Ινστιτούτου Ιατροδικαστικής της Αττάλεια. Η αστυνομία έκρινε ότι ο θάνατος του θύματος ήταν ατύχημα.
Η Suspitsina, που είχε εργαστεί ως ξεναγός για πέντε χρόνια στην περιοχή, έγραψε προηγουμένως σε μια ανάρτηση στο Instagram: «Θα θαυμάζω πάντα την ομορφιά της τουρκικής φύσης. Αυτός είναι ο παράδεισός μου...»
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



