Αυξήθηκαν 107% οι ενεργοποιήσεις του e-bill της ΔΕΗ
H εταιρεία από την 1η Δεκεμβρίου χρεώνει 1 ευρώ για κάθε έντυπο λογαριασμό που αποστέλλει στους πελάτες της🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αύξηση 18% στο διάστημα ενός μήνα είχαν οι εγγραφές στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες e-bill της ΔΕΗ (6/11/18-6/12/18). Όπως ανακοίνωσε η επιχείρηση, το 49% των ενταγμένων παροχών στο e-bill έχει αποκτήσει ηλεκτρονικό λογαριασμό ενώ οι ενεργοποιήσεις ηλεκτρονικού λογαριασμού σημείωσαν αύξηση 107% στο υπόψη διάστημα (6/11/18-6/12/18).
Σημειώνεται ότι η εταιρεία από την 1η Δεκεμβρίου χρεώνει 1 ευρώ για κάθε έντυπο λογαριασμό που αποστέλλει στους πελάτες της. Από τη μία στοχεύει στο να δώσει κίνητρο στους πελάτες της για να αρχίσουν να χρησιμοποιούν περισσότερο το e-bill και από την άλλη να εισπράξει ένα έξτρα έσοδο.
Υπενθυμίζεται πως εκδίδονται περίπου 7 εκατ. λογαριασμοί ανά δίμηνο, εκτιμάται ότι η εταιρεία θα εξασφαλίσει περίπου 42 εκατ. ευρώ ετησίως από τη χρέωση της έκδοσης λογαριασμών.
Σαουδική Αραβία: 14 νεκροί από συντριβή ελικοπτέρου του πετρελαϊκού κολοσσού Aramco
Συγκλονιστικές εικόνες από τη φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα - «Της φώναξα "γιαγιά πήδα" και την έπιασα»
Τέλος διαδρομής για το «Αίολος Κεντέρης»: Η στιγμή που το εμβληματικό ταχύπλοο περνά για πάντα στην Ιστορία
Εντυπωσιακή εικόνα στο Παρίσι: Η στιγμή που κεραυνός χτυπά τον Πύργο του Άιφελ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



