ΑΔΜΗΕ: Δεν τίθεται κανένα θέμα αύξησης των τελών
Τι επισημαίνει ο Διαχειριστής, με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα, για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεν τίθεται κανένα θέμα αύξησης των τελών που καταβάλλουν οι καταναλωτές υπέρ του ΑΔΜΗΕ μέσω των λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος, επισημαίνει ο Διαχειριστής με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα.
«Σύμφωνα με την πάγια θέση του ΑΔΜΗΕ, είναι αναγκαίο να τηρείται η τετραετής ρυθμιστική περίοδος, η οποία επιτρέπει στην Εταιρεία και τους μετόχους της να προγραμματίζουν με ασφάλεια και σταθερότητα τις επενδύσεις που απαιτούνται για την ανάπτυξη και αναβάθμιση του Συστήματος Μεταφοράς της χώρας. Μέσω των επενδύσεων αυτών, υλοποιούνται οι νησιωτικές διασυνδέσεις οι οποίες θα μειώσουν την επιβάρυνση των καταναλωτών μέσω των Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ) κατά 300-400 εκατ. ευρώ ετησίως», υπογραμμίζει ο ΑΔΜΗΕ, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Η επόμενη μέρα στη Βρετανία: Η κούρσα διαδοχής και το φαβορί για την πρωθυπουργία, Άντι Μπέρναμ
Η Ευρώπη «καίγεται»: Κύμα καύσωνα με θερμοκρασίες άνω των 40 βαθμών - Τι ισχύει για την Ελλάδα
Τουρισμός για Όλους 2026-27: Πότε θα γίνει η κλήρωση και πότε ξεκινάει το πρόγραμμα - Οι ανακοινώσεις Κεφαλογιάννη
Ομπράντοβιτς: «Δεν έχασα ποτέ επαφή με την οικογένεια Γιαννακόπουλου – Θα ήταν ωραία ο Παναθηναϊκός να πάρει το 8ο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



