Δώρο Χριστουγέννων: Με άδεια χέρια το 30% των εργαζομένων σε εστίαση και τουρισμό
Μέχρι την 21η Δεκεμβρίου έπρεπε να καταβληθεί το δώρο στους εργαζόμενους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

«Βροχή» πέφτουν οι καταγγελίες εργαζόμενων στην εστίαση και τον τουρισμό ότι δεν καταβλήθηκε το δώρο Χριστουγέννων. Το σωματείο τους μάλιστα αναφέρει πως μόνο 7 στους 10 το έλαβαν και ζητά εντατικοποίηση των ελέγχων.
Το επίδομα έπρεπε να καταβληθεί σύμφωνα με τον νόμο μέχρι την 21η Δεκεμβρίου και αφορά το χρονικό διάστημα από 01/05-31/12 κάθε έτους. Ο εργοδότης δικαιούται να παρακρατήσει το τμήμα του επιδόματος Χριστουγέννων που αναλογεί στο 10ήμερο από την 21 Δεκεμβρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου και να καταβάλει το παρακρατηθέν ποσό –μόνο όμως για το εν λόγω 10ήμερο– την 31η Δεκεμβρίου.
Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται το Δώρο να καταβληθεί σε είδος αλλά μόνο σε χρήμα. Η μη καταβολή του εμπρόθεσμα συνεπάγεται διαδικασία αυτοφώρου. Ο εργοδότης τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή κατόπιν μηνύσεως των ενδιαφερομένων ή των οργάνων του υπουργείου Εργασίας (Σώμα Επιθεώρησης Εργασίας) ή της Αστυνομικής Αρχής ή της επαγγελματικής οργάνωσης των εργαζομένων.
Δείτε το σχετικό ρεπορτάζ του OPEN TV:
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




