Βορίδης: Επιπλέον 3 εκατομμύρια ευρώ «μπαίνουν» στη βιολογική γεωργία
Με τη συγκεκριμένη απόφαση του κ. Βορίδη διασφαλίζεται ότι όλοι οι δικαιούχοι του προγράμματος θα λάβουν κανονικά και στο όλον τα χρήματά τους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκρίθηκε και υπεγράφη από τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μάκη Βορίδη, η απόφαση για έγκριση πίστωσης 3 εκατομμυρίων ευρώ -πλέον των 38 εκατομμυρίων που είχαν ήδη εγκριθεί- και τα οποία θα κατευθυνθούν στη βιολογική γεωργία.
Συγκεκριμένα, το ποσό αυτό αφορά το Μέτρο 11 «Βιολογικές Καλλιέργειες» του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης 2014-20 και τα χρήματα που θα διατεθούν ανέρχονται συνολικά σε 41 εκατομμύρια ευρώ.
Με τη συγκεκριμένη απόφαση του κ. Βορίδη διασφαλίζεται ότι όλοι οι δικαιούχοι του προγράμματος θα λάβουν κανονικά και στο όλον τα χρήματά τους. Επισημαίνεται ότι η πίστωση των χρημάτων στους αγρότες που τη δικαιούνται έχει προγραμματιστεί για τα τέλη Νοεμβρίου.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




