Hλεκτρονικές συναλλαγές: Πρόστιμο σε όσους δεν πιάσουν το φορολογικό όριο του 30%
«Πέναλτι» για τις λίγες ηλεκτρονικές συναλλαγές περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πρόστιμο θα επιβάλλεται σε όσους έχουν πραγματοποιήσει λίγες ηλεκτρονικές συναλλαγές σύμφωνα με όσα προβλέπει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV, όσοι δεν έχουν κάνει ηλεκτρονικές συναλλαγές που να είναι ίσες με το 30% του εισοδήματός τους, τότε θα καλούνται να πληρώνουν πρόστιμο, το οποίο θα υπολογίζεται από το 22% της διαφοράς.
Δηλαδή, αν κάποιος πρέπει να έχει συναλλαγές αξίας 3.000 ευρώ κι έχει κάνει μόλις 2.000 ευρώ, τότε θα του επιβάλλεται πρόστιμο 220 ευρώ (1.000 x 22%).
Το υπουργείο Οικονομικών επικαλείται, πάντως, τα στοιχεία από τις φορολογικές δηλώσεις και υποστηρίζει ότι ο μέσος όρος των ηλεκτρονικών πληρωμών φτάνει στο 44% για όσους έχουν χαμηλό εισόδημα και στο 36% για εισόδημα ως 30.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει οι φορολογούμενοι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα να καλύψουν το όριο του 30%.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



