• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Αναστέλλεται η λειτουργία του σχολικού συγκροτήματος στην Γκράβα - Με τηλεκπαίδευση τα μαθήματαΛιποθύμησε ο Φίλιππος Καμπούρης στα κρατητήρια - Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείοΣήφης Βαλυράκης: Έφεση κατά της απόφασης για αθώωση των ψαράδων - «Το παρακράτος στο μεγαλείο του»Μητσοτάκης σε αλιείς: Θα ασχοληθώ προσωπικά με το ζήτημά σας - Θα εξαντλήσουμε τις δυνατότητες να σας βοηθήσουμε
δημοφιλές τώρα: Βρέθηκε το ζώο που μπορεί να «κοστίζει» όσο 12 φορές η περιουσία του Μασκ!
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   02.11.2019 19:30
Newsroom
Newsroom

Hλεκτρονικές συναλλαγές: Πρόστιμο σε όσους δεν πιάσουν το φορολογικό όριο του 30%

«Πέναλτι» για τις λίγες ηλεκτρονικές συναλλαγές περιλαμβάνει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Copyright: Pixabay
Copyright: Pixabay
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Πρόστιμο θα επιβάλλεται σε όσους έχουν πραγματοποιήσει λίγες ηλεκτρονικές συναλλαγές σύμφωνα με όσα προβλέπει το νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV, όσοι δεν έχουν κάνει ηλεκτρονικές συναλλαγές που να είναι ίσες με το 30% του εισοδήματός τους, τότε θα καλούνται να πληρώνουν πρόστιμο, το οποίο θα υπολογίζεται από το 22% της διαφοράς. 

Δηλαδή, αν κάποιος πρέπει να έχει συναλλαγές αξίας 3.000 ευρώ κι έχει κάνει μόλις 2.000 ευρώ, τότε θα του επιβάλλεται πρόστιμο 220 ευρώ (1.000 x 22%).

Το υπουργείο Οικονομικών επικαλείται, πάντως, τα στοιχεία από τις φορολογικές δηλώσεις και υποστηρίζει ότι ο μέσος όρος των ηλεκτρονικών πληρωμών φτάνει στο 44% για όσους έχουν χαμηλό εισόδημα και στο 36% για εισόδημα ως 30.000 ευρώ, κάτι που σημαίνει οι φορολογούμενοι δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα να καλύψουν το όριο του 30%.

Διαβάστε ακόμη

«Ευχαριστούμε που άλλαξες την Ισπανία»: Ο καταυλισμός διαμαρτυρίας στη Μαδρίτη θρηνεί την Μαρικάρμεν

Αναστέλλεται η λειτουργία του σχολικού συγκροτήματος στην Γκράβα - Με τηλεκπαίδευση τα μαθήματα

Ο τυφώνας Isaias απειλεί να παραλύσει τα διυλιστήρια των ΗΠΑ, εν μέσω παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης

Ο Καρβέλας θα αποφασίζει αν η Βίσση θα ερμηνεύει τα τραγούδια του - Η νέα ανακοίνωση

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • φορολογικό νομοσχέδιο
  • ηλεκτρονικές συναλλαγές
  • πρόστιμο
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>