Black Friday: Τι ψώνισαν περισσότερο οι καταναλωτές
Σύμφωνα με έρευνα του ΠΑΜΑΚ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Μία ακόμη Black Friday πέρασε και στέφθηκε με επιτυχία, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εμπόρων. Ποιο ήταν όμως εκείνο το προϊόν που οι καταναλωτές προτίμησαν περισσότερο σε αυτή την ημέρα; Σε αυτό το ερώτημα αλλά και σε πολλά ακόμη που αφορούν στην περασμένη Παρασκευή απαντά έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Οι καταναλωτές ήταν καλύτερα ενημερωμένοι
Μεγαλύτερη γνώση και ενημέρωση των καταναλωτών/τριων για την σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές, με βασική πηγή πληροφόρησης τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πιο πολλές αγορές και μάλιστα μέσω διαδικτύου και μεγάλα ποσοστά έκπτωσης, καταγράφει η ετήσια έρευνα του Εργαστήριο Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, για την πρακτική αυτή που εφαρμόστηκε στην Ελλάδα για τρίτη συνεχή χρονιά την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου.
Από την εν λόγω έρευνα προκύπτει ότι οι καταναλωτές/τριες ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό στην πρόσκληση των εμπορικών επιχειρήσεων καθώς το 30% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές κατά την ημέρα Black Friday (έναντι 24% το 2016). Από αυτούς, το 21% αγόρασε μόνο από τα εμπορικά καταστήματα, το 34% μόνο από το διαδίκτυο και το υπόλοιπο 45% αγόρασε προϊόντα από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Όσον αφορά, δε, στον τρόπο πληρωμής των αγορών τους, οι καταναλωτές επέλεξαν κυρίως χρεωστικές κάρτες (42%), μετρητά (41%) αλλά και πιστωτικές κάρτες (25,4%).
Ποια προϊόντα τράβηξαν το περισσότερο ενδιαφέρον
Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα νέων τεχνολογιών, καλλυντικών, και ένδυση/υπόδησης ενώ οι καταναλωτές/τριες ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (31,3%) έως 50 ευρώ, ένα 28,4% ξόδεψε 51-100 ευρώ ενώ μόνο ένα 7,5% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ.
Ποσοστό των εκπτώσεων
Όσον αφορά το ποσοστό των εκπτώσεων, το 44% των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης του 30%-40% και το 33,5% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση από 50% και πάνω της αρχικής τιμής των προϊόντων. Για τους συμμετέχοντες στην έρευνα, τα προϊόντα τα οποία είχαν τη μεγαλύτερη έκπτωση ήταν τα προϊόντα τεχνολογίας (74%), τα είδη ένδυσης/υπόδησης (20%), τα καλλυντικά (16%) και ο οικιακός εξοπλισμός (16%).
Αξίζει ή όχι να αγοράζουμε στην Black Friday;
Σε αυτό το ερώτημα, το 28% απάντησε ότι αξίζει, το 40% δεν εξέφρασε άποψη ενώ το 31,5% είναι αρνητικό και θεωρεί ότι δεν αξίζει.
Μισθοί: Αυτό είναι το σχέδιο για την ενίσχυση των συλλογικών συμβάσεων
Airbnb: Στο τραπέζι επέκταση των περιορισμών στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
Η αποκάλυψη Αλογοσκούφη για τον Τραμπ: «Ήθελε να κάνει καζίνο στο Ελληνικό»
ΣΥΡΙΖΑ: Ανεξαρτητοποιούνται και επίσημα Αυλωνίτης, Μάλαμα και Χρηστίδου – Έστειλαν επιστολές σε Τασούλα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr