• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τα τρία νέα μέτρα για τους αγρότες που ανακοίνωσε ο Χατζηδάκης - «Είμαστε έτοιμοι να τα προχωρήσουμε»Κόντρα Κωνσταντοπούλου - Κουτσούμπα στη Βουλή: «Λέτε ψέματα» - «Αυτοί είστε»Βίντεο με τη στιγμή της σύλληψης του γιου του Κατρίνη μετά από καταδίωξη - «Κάτσε κάτω»Ποινική δίωξη για δύο κακουργήματα στη 16χρονη που μαχαίρωσε τη συμμαθήτριά της στην Κυψέλη
δημοφιλές τώρα: Προαστιακός: Λύνεται εκκρεμότητα επτά ετών - Έρχονται κλειστές πύλες στους σταθμούς
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   17.09.2019 12:29
Γιώργος Μανέττας
Γιώργος Μανέττας

ΙΕΛΚΑ: Ο Έλληνας αγοράζει ξανά με πρώτο κριτήριο την ποιότητα

Η πλειονότητα των καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα με βασικό κριτήριο την ποιότητα και δευτερευόντως τα χρήματα που δίνει

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά   ┋

επόμενο άρθρο  

Στροφή στην ποιότητα, ύστερα από πολλά χρόνια, όσον αφορά στις αγορές τροφίμων αρχίζουν να κάνουν οι Έλληνες καταναλωτές.

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σε δείγμα 2.000 ατόμων σε όλη την Ελλάδα, για πρώτη φορά έπειτα από πολλά χρόνια η πλειονότητα των καταναλωτών αγοράζει τρόφιμα με βασικό κριτήριο την ποιότητα και δευτερευόντως τα χρήματα. Για πρώτη φορά, δηλαδή, η αξία το value for money (σχέση αξίας-τιμής) που απολαμβάνει ο καταναλωτής διαμορφώνεται κυρίως από την ποιότητα και δευτερευόντως από την τιμή.

Όπως αναφέρουν οι συντάκτες της έρευνας, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, άλλωστε, έχουν προσαρμοστεί σε αυτή την τάση, προσπαθώντας να παρέχουν, πρώτον, υψηλή ποιότητα για τον καταναλωτή και, δεύτερον, εναλλακτικές προϊοντικές επιλογές, μέσω αύξησης της ποικιλίας των γνωστών επωνύμων προϊόντων, αλλά και των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Επιπλέον, το 80% των καταναλωτών θεωρούν ότι στα σούπερ μάρκετ βρίσκουν περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις σε σχέση με άλλα καταστήματα.

Μία από τις βασικές τάσεις που παρατηρούνται επίσης τα τελευταία χρόνια είναι η πολύπλοκη σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στην ποιότητα και στην τιμή, λόγω και της οικονομικής κρίσης. Οι καταναλωτές, σύμφωνα πάντα με την έρευνα του ΙΕΛΚΑ, τα τελευταία χρόνια αξιολογούν όλο και πιο θετικά την παρεχόμενη αξία σε σχέση με την τιμή που λαμβάνουν στις αγορές τους από τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Η παρεχόμενη αξία (Value for Money) εμφανίζεται κυρίως με την αγοραστική εμπειρία και τα επώνυμα και ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα (αλλά και τη γενικότερη συμβολή του κλάδου στη ζωή του καταναλωτή π.χ. εταιρική κοινωνική ευθύνη, δημιουργία θέσεων εργασίας, υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας κ.λπ.).

Διαβάστε ακόμη

Μητσοτάκης: Τα 6 μέτρα για το στεγαστικό - Ποιοι θα έχουν επιστροφή δύο ενοικίων, οι νέοι περιορισμοί σε Airbnb

Ηλεκτρικός: Κλειστός και απόψε ο σταθμός «Βικτώρια» - Προβληματισμός από τα συνεχή μπλακ άουτ στη γραμμή 3

Χάος στο Μεξικό: Βουλευτές πιάστηκαν στα χέρια μέσα στο Κογκρέσο - Το απίστευτο βίντεο

Στείλτε τον Φραπέ στο Eurogroup:«Δεν θέλω ου!» (Ep12)

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • καταναλωτές
  • τρόφιμα
  • σούπερ μάρκετ
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr