Αυτόν τον μήνα τα αναδρομικά των ενστόλων
«Μέσα στον Νοέμβριο» θα καταβληθούν τα αναδρομικά των ενστόλων, με βάση τις προβλέψεις του σχετικού νομοσχεδίου που ψηφίστηκε στη Βουλή, σύμφωνα με την υφυπουργό Εθνικής Αμυνας, Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Την εκτίμηση αυτή έκανε κατά την επίσκεψη που πραγματοποίησε στο Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ) στην πόλη της Λάρισας. Η υφυπουργός, μιλώντας στους επιτελείς και στο προσωπικό, σημείωσε πως «εδώ και χρόνια και πριν αναλάβω τα καθήκοντα της υφυπουργού Εθνικής Αμυνας, είμαι γνώστης του έργου σας καθώς και των μεγάλων και σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζετε στην εκτέλεση του καθήκοντός σας εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Γνωρίζω τον καθημερινό σας αγώνα για να κρατήσετε ψηλά τους πυλώνες ισχύος του στρατού μας».
Την υφυπουργό Αμυνας συνόδευσαν ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας Χρήστος Χριστοδούλου, καθώς και ο αρχηγός ΓΕΣ Αλκιβιάδης Στεφανής, όταν στη συνέχεια επισκέφθηκε την 1η Στρατιά και το Ελληνικό Στρατηγείο Επιχειρήσεων της Ευρωπαϊκής Ενωσης.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




