Easyferry: Η ιδέα που μάγεψε τον Στέλιο Χατζηιωάννου και τον έπεισε να επενδύσει
Ο παγκοσµίου φήµης Κύπριος επιχειρηµατίας, Στέλιος Χατζηιωάννου, αγκάλιασε την πρωτοποριακή πλατφόρµα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που δηµιούργησαν 4 νέοι🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Σε συνεργασία με τον Στέλιο Χατζηιωάννου με σκοπό τη δημιουργία του Easyferry προχώρησε το Ferryhopper, µια πρωτοποριακή πλατφόρµα αναζήτησης και κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που δηµιούργησε µια οµάδα νέων Ελλήνων. Ο παγκοσµίου φήµης Κύπριος επιχειρηµατίας, ο οποίος «έχτισε» από το µηδέν έναν κολοσσό στον χώρο του τουρισµού και των ταξιδιών, «µαγεύτηκε» από την καινοτόµο ιδέα των Βασίλη Λαχανά, Παναγιώτη Σαράφη, Χρήστου Σπαθαράκη και Έιντεν Σορτ και συµφώνησε να τους παραχωρήσει το δικαίωµα χρήσης της επωνυµίας easy, δηµιουργώντας από κοινού μία νέα πλατφόρµα: το easyFerry.
«Το easyFerry θα φέρει τον παραδοσιακό τρόπο αγοράς ακτοπλοϊκών εισιτηρίων στην ψηφιακή εποχή, προσφέροντας στους πελάτες του τον πιο εύκολο και αποδοτικό τρόπο να κλείνουν τα εισιτήριά τους. Ανυποµονώ να κλείσω τα εισιτήριά µου για τις Σπέτσες που πάντα αγαπούσα», δήλωσε µετά την ανακοίνωση της συνεργασίας ο σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, ιδρυτής και πρόεδρος του easyGroup. Να σηµειωθεί πως η οικογένεια των easy brands, µε περισσότερες από 30 easy υπηρεσίες παγκοσµίως, στοχεύει στην απλότητα των προϊόντων της και την ευκολία χρήσης.
Η αρχική γνωριµία, όπως αναφέρει στην «Ηµερησία» ο Χρήστος Σπαθαράκης, έγινε πριν από µερικούς µήνες, στο πλαίσιο του ετήσιου διαγωνισµού που διοργανώνει ο Ελληνας επιχειρηµατίας για το επιχειρηµατικό ξεκίνηµα της χρονιάς 2018. Ακολούθησαν εκτεταµένες συζητήσεις για τη µορφή της συνεργασίας των δυο πλευρών. Αφού οριστικοποιήθηκαν οι τεχνικές λεπτοµέρειες, οι δυο πλευρές έδωσαν τα χέρια και ετοιµάζονται για τα επόµενα βήµατα επέκτασης εντός και εκτός συνόρων. Σύµφωνα µε τον κ. Σπαθαράκη, η εµπειρία και το παγκόσµιο «εκτόπισµα» του Στέλιου Χατζηιωάννου θα βοηθήσουν στην προσπάθεια ανάπτυξης της καινούργιας πλατφόρµας.
«Το ισχυρό brand name του EasyGroup», όπως λέει, «αποτελεί ένα δυνατό χαρτί που έρχεται να υποστηρίξει την πρωτοποριακή πλατφόρµα µας». «Είµαστε σίγουροι πως το κοινό του easyGroup θα ενθουσιαστεί µε αυτήν τη νέα προσθήκη στην οικογένεια των υπηρεσιών easy και θα διαλέξει το easyFerry για τα ταξίδια του στις ελληνικές και ευρωπαϊκές θάλασσες» προσθέτει µε έµφαση. Στα άµεσα σχέδια είναι η επέκταση στις ακτοπλοϊκές γραµµές της Μεσογείου, και συγκεκριµένα στην Ισπανία και την Ισπανία, αλλά και στις γραµµές που συνδέουν τις χώρες αυτές µε την Αφρική.
Επίσης, από το 2020 θα παρέχει ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τη Βόρεια Ευρώπη, όπου τα easy brands είναι πολύ αναγνωρίσιµα. Ολα άρχισαν το 2017. Το Ferryhopper παρουσιάζει στους ταξιδιώτες όλες τις απευθείας διαδροµές, καθώς και όλους τους δυνατούς συνδυασµούς δροµολογίων, για περισσότερους από 160 προορισµούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βασικός στόχος είναι να επιτρέπει στους ταξιδιώτες να σχεδιάσουν το ταξίδι που έχουν ονειρευτεί και να κλείσουν τα εισιτήριά τους εύκολα, γρήγορα και µε ασφάλεια.
Συγκεκριµένα, µέσα από ένα πλήρως φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον, το Ferryhopper:
Κάνει τη µετακίνηση µεταξύ νησιών εύκολη υπόθεση, παρουσιάζοντας όλες τις συνδέσεις, καθώς και την ώρα αναµονής µεταξύ των ενδιάµεσων συνδέσεων.
Επιτρέπει στους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν πολλά και διαφορετικά ταξίδια, καθώς και να κλείνουν τα εισιτήριά τους για όλες τις επιλεγµένες διαδροµές µε µία κράτηση.
Προσφέρει τη δυνατότητα σύγκρισης δροµολογίων και τιµών, επιτρέποντας στους χρήστες να βλέπουν όλες τις τιµές από όλες τις εταιρείες και όλα τα διαθέσιµα δροµολόγια, αλλά και να αγοράσουν ακτοπλοϊκά εισιτήρια στην καλύτερη δυνατή τιµή χωρίς επιπλέον χρεώσεις.
Βάζει τέλος στην αναµονή στο γκισέ, προσφέροντας την έκδοση e-ticket για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες που το υποστηρίζουν.
Θεαµατική ανάπτυξη σε λιγότερο από δύο χρόνια
Πριν καν συµπληρώσει δύο χρόνια λειτουργίας, το Ferryhopper κατάφερε να αναπτυχθεί µε ιλιγγιώδεις ρυθµούς, δεκαπλασιάζοντας την επισκεψιµότητά του. Μάλιστα, σήµερα απασχολεί 12 άτοµα. Ανάλογη ανάπτυξη εµφανίζει και αυτήν τη στιγµή, µε αρκετούς Ελληνες και ξένους ταξιδιώτες να «κλείνουν» τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια µέσω της καινοτόµας πλατφόρµας. Παρά τις δυσκολίες και την ιδιαιτερότητα της αγοράς του online travel booking, η οµάδα του Ferryhopper δηλώνει αποφασισµένη και έτοιµη να εργαστεί σκληρά προκειµένου να εδραιωθεί στον χώρο.
«Eχουµε ενθουσιασµό και πολλή όρεξη» σηµειώνει ο κ. Σπαθαράκης, ο οποίος ξεκαθαρίζει πως η επέκταση γίνεται µε σταθερά βήµατα, παρά τη δυναµική που υπάρχει.
Στην παρούσα φάση, η βασική εστίαση θα παραµείνει στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, όπου εντοπίζεται το µεγαλύτερο κενό. Μελλοντικά, ωστόσο, δεν αποκλείεται να ενταχθούν στην πλατφόρµα και άλλες περιφερειακές υπηρεσίες, οι οποίες θα λειτουργούν συµπληρωµατικά της κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων (π.χ. η µεταφορά από και προς το λιµάνι, η κράτηση τουριστικού καταλύµατος στον τόπο προορισµού).
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr