Τρόφιμα: Κατάργηση μεσαζόντων, tik tok και κληρώσεις τα νέα όπλα στον πόλεμο κατά της ακρίβειας
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κινήσεις των retailers σε όλο τον κόσμο, προσπαθώντας να ανταποκριθούν στην κρίση του κόστους ζωής. Με την συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών να έχουν υποστεί σημαντική μείωση της αγοραστικής τους δύναμης, οι retailers σε όλο τον κόσμο εστιάζουν κυρίως σε έξι βασικούς άξονες την στρατηγική τους.
Διαβάστε περισσότερα στην imerisia.gr
Διαβάστε ακόμη
Γκρίζες ζώνες στις εμπορευματικές μεταφορές με τον σιδηρόδρομο - Αβεβαιότητα από τις δηλώσεις της κυβέρνησης για το λαθρεμπόριο
Δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας - Πότε θα βγει λευκός καπνός
SOS από τον δήμαρχο Νέας Ιωνίας για τα σχολεία - «Έχουμε παιδιά ακόμα και σε container»
Infographics: 29 χρόνια από την κρίση των Ιμίων - Το χρονικό ενός παρ’ ολίγον πολέμου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr