Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Μητσοτάκης για Τέμπη: Όσα είπε ο πρωθυπουργός για ποινικές ευθύνες, «μπάζωμα» και φορτίο τρένου - «Η Δικαιοσύνη θα κάνει τη δουλειά της»
Ηράκλειο: Οι αστυνομικοί έστησαν αντιπερισπασμό για να φυγαδεύσουν τον 44χρονο και την 26χρονη - Τι ανέφεραν στις απολογίες τους
Η Lady Gaga τίθεται κατά της «αντι-woke» ατζέντας του Ντόναλντ Τραμπ
Η ατμοσφαιρική ρύπανση επιβαρύνει την υγεία και την οικονομία - Τι αναφέρει γαλλική έκθεση
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr