Το προφίλ των ερωτευμένων καταναλωτών
Οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋
Tον «δείκτη της αγάπης» ή ακριβέστερα τον δείκτη των αγορών που συνοδεύουν τις εκδηλώσεις των απανταχού ερωτευµένων καταρτίζει εδώ και µια τριετία η Mastercard, καταλήγοντας πως οι Ελληνες «το γλέντησαν».
Σύµφωνα µε τα στοιχεία της Mastercard, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσµο πραγµατοποιούν τις αγορές για την ηµέρα του Αγίου Βαλεντίνου την τελευταία στιγµή, αλλά φαίνεται πως οι Έλληνες εξακολουθούν να είναι προνοητικοί και να προτιµούν ολοένα και περισσότερο τις online αγορές όταν πρόκειται να επιλέξουν δώρα για τα αγαπηµένα τους πρόσωπα.
Διαβάστε ακόμη
Έγκλημα: Εκατοντάδες δηλητηριασμένα δολώματα σε ορεινή περιοχή της Θεσσαλίας - 12 σκύλοι και 3 πτηνά βρήκαν βασανιστικό θάνατο
Στρεπτόκοκκος που προκαλεί μέχρι και σήψη του δέρματος προκαλεί συναγερμό στην Ιαπωνία: Φόβοι για νέα πανδημία
Ακάθεκτος ο Νετανιάχου, διαμηνύει πως θα στείλει στρατό στη Ράφα: «Το είπα και στον Μπλίνκεν»
Apple για τη μήνυση κυβέρνησης ΗΠΑ: «Απειλεί αυτό που είμαστε»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr