• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίωνΌσα έγιναν στα γενέθλια της ΝΔ: Ο διαφορετικός εορτασμός, τα σουτ στην μπασκέτα και το «κουίζ»Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούςΘα δικαιωθεί η επιλογή του Σάντσεθ να προκηρύξει πρόωρες βουλευτικές εκλογές στην Ισπανία;
δημοφιλές τώρα: Χουριέτ: Η Άγκυρα έχει βρει αγοραστή για τους S-400, αλλά περιμένει ακόμη την τελική έγκριση του...
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   11.02.2019 19:01
Newsroom
Newsroom

Ξεχωριστό εκκαθαριστικό για τους συζύγους και σε τρεις δόσεις η καταβολή του φόρου

Τι προβλέπει το Ε1

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

Φωτογραφία: Pixabay
Φωτογραφία: Pixabay
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Διαφορετικό εκκαθαριστικό σημείωμα θα λάβουν φέτος από την εφορία οι σύζυγοι, ενώ παραμένουν σε ισχύ οι τρεις διμηνιαίες δόσεις καταβολής του φόρου εισοδήματος.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το τοπίο σχετικά με την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων, τον τρόπο συμπλήρωσης της δήλωσης καθώς και την καταβολή των δόσεων ξεκαθαρίζει η απόφαση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΕΔΕ) Γιώργου Πιτσιλή με την οποία ορίζεται ο τύπος και το περιεχόμενο του βασικού εντύπου Ε1.

Με την απόφαση διευκρινίζεται ότι ακόμη και για τις περιπτώσεις κοινής δήλωσης των συζύγων διενεργείται ξεχωριστή βεβαίωση του φόρου και εκδίδονται δύο πράξεις προσδιορισμού φόρου, μία για κάθε σύζυγο. Πιστωτικά ποσά του ενός συζύγου δεν συμψηφίζονται με τυχόν χρεωστικά του άλλου, ενώ στην περίπτωση που έχουν και οι δύο πιστωτικά ποσά επιστρέφονται στον κάθε δικαιούχο χωριστά.

Σε ότι αφορά την εξόφληση του φόρου εισοδήματος, ορίζεται ότι η καταβολή του φόρου γίνεται σε 3 ισόποσες διμηνιαίες δόσεις, από τις οποίες η πρώτη καταβάλλεται μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μηνός Ιουλίου και η καθεμία από τις επόμενες μέχρι την τελευταία εργάσιμη ημέρα των μηνών Σεπτεμβρίου και Νοεμβρίου, από την προθεσμία υποβολής της δήλωσης.

Ακολουθήστε το ethnos.gr στο Instagram

Διαβάστε ακόμη

Ρούμπιο για Ελλάδα: Είναι ένας πολύ σημαντικός σύμμαχός μας - Έχουμε ισχυρούς οικονομικούς δεσμούς

Τι αποκαλύπτουν οι εκθέσεις του ΤΕΕ για την Κυψέλη: «Βέβαιη και σημαντική απομείωση» της αντοχής των κτιρίων

Ιδιοκτήτης άρχισε να κατεδαφίζει ιστορική παμπ στο Λονδίνο ενώ ένοικος... κοιμόταν μέσα

Η «κοιλάδα των τρομοκρατών» στη Γεωργία που γοητεύει ταξιδιώτες παρά τις... προειδοποιήσεις

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • σύζυγοι
  • φορολογία
  • εκκαθαριστικά
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>