Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται και από πότε
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη -σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το Υπουργικό Συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού τότε- καθορίζεται, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας.
Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται
Συγκεκριμένα, ο κατώτατος μισθός καθορίζεται ως εξής:
α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 ευρώ προηγουμένως.
β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2% και ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως
Η απόφαση τίθεται σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2022. Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, «ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Στην Αθηνα έφτασε ο Ρούμπιο: Η θερμή υποδοχή από τον Γεραπετρίτη και η βαριά ατζέντα
Γιατί εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές στη Γαλλία βρίσκονται στους δρόμους - «Δοκιμάζεται» η κυβέρνηση
Καταγγελία στο OPEN: Μια εβδομάδα χωρίς νερό οικογένεια επειδή... το συνεργείο της ΕΥΔΑΠ έσπασε τη βάνα
«Σήκω, ανοίγει η Γη!»: Μια έκρηξη ηφαιστείου τους οδήγησε από το πιο απομακρυσμένο νησί στον κόσμο, στη Βρετανία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



