ΟΛΘ ΑΕ: Αυξήθηκε κατά 5,3% ο κύκλος εργασιών το Α' εξάμηνο 2020
Ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ ΑΕ ανήλθε στο πρώτο εξάμηνο του 2020 στα 34,69 εκατ. ευρώ έναντι 32,95 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019🕛 χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά ┋
Εγκρίθηκαν από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΘ ΑΕ οι οικονομικές καταστάσεις του Ά εξαμήνου του 2020, οι οποίες παρουσιάζουν αυξημένο κύκλο εργασιών κατά 5,3%, αφού ανήλθε στα 34,69 εκατ. ευρώ έναντι 32,95 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η μεταβολή αυτή οφείλεται σε αύξηση των εσόδων από τον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων κατά 2,9 εκατ. ευρώ, δηλαδή κατά 14,3% και μείωση των εσόδων από τον Σταθμό Συμβατικού Φορτίου κατά 1,2 εκατ. ευρώ δηλαδή κατά 10,3%.
Το συνολικό λειτουργικό κόστος αυξήθηκε κατά 12,3% το 1ο εξάμηνο του 2020 σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2019. Η αύξηση του λειτουργικού κόστους αφορά έξοδα και δαπάνες που προέκυψαν από την καταβολή αποζημίωσης στελεχών που αποχώρησαν, σύμφωνα με την απόφαση της τακτικής Γενικής Συνέλευσης στις 30.06.2020. Επίσης, στο πλαίσιο των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, η εταιρεία προχώρησε σε στήριξη του Εθνικού συστήματος Υγείας μέσω δωρεάς 0,3 εκατ. ευρώ προς το νοσοκομείο αναφοράς για τον COVID-19 στη Θεσσαλονίκη «ΑΧΕΠΑ» για την αγορά νέου ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού. Προσαρμόζοντας αυτά τα μη επαναλαμβανόμενα στοιχεία, καθώς και τον αντίκτυπο των νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας που τέθηκαν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, το λειτουργικό κόστος είναι αντίστοιχο με το κόστος του 1ου εξαμήνου του 2019 και πολύ χαμηλότερο από το λειτουργικό κόστος του 2ου εξαμήνου του 2019.
Τα κέρδη μετά φόρων για το 1ο εξάμηνο ανήλθαν σε 7,8 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 8,0 εκατ. ευρώ το 1ο εξάμηνο του 2019, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 2,4%.
«Το γεγονός πως τα συνολικά έσοδα της εταιρείας παρουσίασαν ανοδική πορεία το 1ο εξάμηνο του 2020, είναι ιδιαίτερα θετικό, ειδικά εάν λάβει κανείς υπόψιν του τις προκλήσεις, με τις οποίες βρέθηκε αντιμέτωπος ο κλάδος των μεταφορών σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Παραμένουμε αισιόδοξοι και επικεντρωμένοι στο στρατηγικό μας στόχο, που δεν είναι άλλος από την ανάπτυξη του λιμένα της Θεσσαλονίκης και την υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου», ανέφερε ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος.
ΣΥΡΙΖΑ: Η απώλειας της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το τάιμινγκ των ανεξαρτητοποιήσεων Τζάκρη και Πούλου και οι κινήσεις των στρατοπέδων
ΠΑΣΟΚ: Restart στην Αξιωματική Αντιπολίτευση - Το μεγάλο crash test
Γιατί ο ΟΑΣΑ προσανατολίζεται σε περισσότερους ιδιώτες στις συγκοινωνίες - Οι γραμμές... ανά παραγγελία
Στεγαστικό επίδομα για τους σπουδαστές των ΙΕΚ: Οι προθεσμίες για τις αιτήσεις και τα δικαιολογητικά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr