• Πολιτική
  • Οικονομία
    • Market
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
  • Videos
  • Ψυχαγωγία
    • Τηλεόραση
  • Food & Drink
    • Συνταγές
  • Travel
  • Υγεία
  • Παιδεία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
    • Θέατρο
    • Μουσική
    • Cinema
  • Καιρός
  • Τεχνολογία
  • Auto
  • Moto
  • Viral
  • Ιστορία
    • Σαν σήμερα
  • Κατοικίδιο
  • Fashion & Design
  • Πρωτοσέλιδα
αναζήτηση άρθρου
Ακολουθήστε το Έθνος στα κοινωνικά δίκτυα
Subscribe to our YouTube Channel Follow us on FaceBook Follow us on Instagram
Κατέβαστε την εφαρμογή του Έθνους για κινητά
ΕΘΝΟΣ on AppStore ΕΘΝΟΣ on PlayStore
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Αθλητισμός
  • Ψυχαγωγία
  • Food & Drink
  • Travel
  • Viral
BREAKING NEWS:
Με γεμάτη ατζέντα η επίσκεψη του Μάρκο Ρούμπιο στην ΑθήναΟι 19 δήμοι που βρίσκονται στο τραπέζι της περαιτέρω επέκτασης της ΕΥΔΑΠ και οι αντιδράσειςΤσίπρας και Ανδρουλάκης πέρα από τη μάχη της δεύτερης θέσης – Ο «άγνωστος Χ» της κεντροαριστεράςΠανηγύρια και τον χειμώνα; Πώς ένας χώρος στο Κουκάκι δείχνει τη βαθιά ανάγκη για ανθρώπινη επαφή και ρίζες
Πρωινή ενημέρωση: ➔ Δείτε τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων | ➔ Μάθετε περισσότερα για τον καιρό σήμερα | ➔ Εορτολόγιο: Ποιοι γιορτάζουν σήμερα
Homepage ┋   Οικονομία   ┋   09.07.2020 07:29
Newsroom
Newsroom

Επιστρεπτέα Προκαταβολή: Ερχεται δυνατότητα υποβολής κατ’ εξαίρεση σε επιχειρήσεις

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουν δηλώσει οι επιχειρήσεις, έως τις 26 Ιουνίου, τα σχετικά στοιχεία στην εφαρμογή «Τα Έσοδά μου», στην πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ

🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό   ┋

(EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)
(EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ)
Προσθέστε το ΕΘΝΟΣ στη Google

Δυνατότητα υποβολής κατ’ εξαίρεση αίτησης ένταξης στην Επιστρεπτέα Προκαταβολή ΙΙ έχουν όσες επιχειρήσεις δήλωσαν έως τις 26 Ιουνίου στοιχεία στην εφαρμογή «Τα Έσοδά μου», στην πλατφόρμα «myBusinessSupport» της ΑΑΔΕ.

Αυτό αφορά τις επιχειρήσεις οι οποίες δήλωσαν τα στοιχεία τους στην εφαρμογή στις 26 Ιουνίου, χωρίς να υποβάλουν μέχρι τότε σχετική δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη χρηματοδοτική ενίσχυση. Αυτό θα προβλέπει η κοινή απόφαση των υπουργών και των υφυπουργών Οικονομικών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων -θα υπογραφεί άμεσα- όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών.

Ετσι, όπως διευκρινίζει το υπουργείο, αντιμετωπίζεται το γεγονός πως υπήρξαν επιχειρήσεις οι οποίες αποκλείστηκαν από τη διαδικασία, επειδή -εκ παραδρομής- δεν υπέβαλαν δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, παρά το γεγονός πως είχαν δηλώσει στοιχεία εσόδων τους στην εφαρμογή της πλατφόρμας «myBusinessSupport».

Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να ξεκινήσει η καταβολή των ποσών στις περίπου 100.000 επιχειρήσεις και επαγγελματίες που συμμετείχαν στον δεύτερο κύκλο της επιστρεπτέας προκαταβολής. Όλοι οι δικαιούχοι έχουν προθεσμία -έως τις 15 Ιουλίου- για να δώσουν, μέσω της σελίδας "Mybusiness support", την οριστική έγκρισή τους για το ποσό που τους αναλογεί προκειμένου να αρχίσουν οι πληρωμές. Στη δεύτερη φάση της επιστρεπτέας προκαταβολής προβλέπεται να διατεθεί στους δικαιούχους 1,06 δισ. ευρώ.

Διαβάστε ακόμη

Με γεμάτη ατζέντα η επίσκεψη του Μάρκο Ρούμπιο στην Αθήνα

Οι 19 δήμοι που βρίσκονται στο τραπέζι της περαιτέρω επέκτασης της ΕΥΔΑΠ και οι αντιδράσεις

Πώς γεννήθηκε η ιδέα για το συνέδριο 100 χρόνια ΠΑΟΚ: Ο Νίκος Μαραντζίδης μιλά στο ethnos.gr

Σκληρή απάντηση Βίσση σε Καρβέλα: «Ζήτησε 1,5 εκατ. και απείλησε πως θα με καταστρέψει - Θα πάμε κόντρα κι όπου βγει»

επόμενο άρθρο  
#TAGS
  • επιστρεπτέα προκαταβολή
  • ελληνικές επιχειρήσεις
Ακολούθησε το Έθνος στο Google News!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
%>