Ξεκινάμε από τα σοβαρά, τα του νερού. Από χτες σας είπα πως στην κυβέρνηση ψάχνουν τρόπο να πασάρουν τις αυξήσεις που θα επιβληθούν στα τιμολόγια της ΕΥΔΑΠ και των άλλων τοπικών επιχειρήσεων ύδρευσης. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αρκέστηκε να πει πως για τις αναγκαίες επενδύσεις εξετάζονται «όλες τις δυνατές πηγές χρηματοδότησης, και με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να εξασφαλίσουμε ότι πάντα στη χώρα μας θα έχουμε όχι μόνο το καλύτερο αλλά και το φθηνότερο δυνατό νερό». Και έδωσε πάσα στον διευθύνοντα σύμβουλο της ΕΥΔΑΠ να ανακοινώσει τη «λυπητερή», ώστε να μην εκτεθεί ούτε ο Σταύρος Παπασταύρου. Ο Χάρης Σαχίνης είπε πως υπάρχει ανάγκη αναθεώρησης της τιμολογιακής πολιτικής του νερού, που έχει από τις χαμηλότερες τιμολογήσεις στην Ευρώπη. Άρα έρχονται αυξήσεις στα τιμολόγια του νερού.
Έψαξα να βρω στοιχεία για τις τιμές του νερού στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ενιαίο σύστημα τιμολόγησης των υπηρεσιών αυτών δεν υπάρχει, ενώ πολλοί παράγοντες παίζουν ρόλο στο πώς διαμορφώνεται η τιμολογιακή πολιτική στην κάθε ευρωπαϊκή πόλη. Η Αθήνα, για παράδειγμα έχει σχετικά χαμηλή τιμή, που ποικίλει ανάλογα με την κατανάλωση, αλλά είναι υψηλότερη από πόλεις όπως το Μιλάνο και η Ρώμη ή το Ταλίν της Εσθονίας. Επίσης τα ελληνικά τιμολόγια ανεβαίνουν λόγω διαφόρων τελών και φόρων που επιβάλλονται, ενώ σε νησιά η τιμή του νερού εκτοξεύεται.
Αν ισχύσει, δε, η κυβερνητική διαρροή ότι η αύξηση στους μηνιαίους λογαριασμούς θα φτάσει τα 2 με 3 ευρώ, τότε θα μιλάμε για σοβαρή ετήσια επιβάρυνση που θα ανεβάσει την Ελλάδα πιο ψηλά στην σχετική ευρωπαϊκή κατάταξη. Και μην «τσιμπάμε» στο επιχείρημα «τι ψυχή έχουν τα δυο ευρώ το μήνα»...
Και εκεί που λέγαμε ότι οι έριδες μέσα στην κυβερνώσα παράταξη έχουν λήξει (βλέπε Μητσοτάκης – Δένδιας) ή έστω έχουν τεθεί σε παύση (Άδωνις – Δένδιας), προέκυψε νέο "beef" και μάλιστα άγριο. Αφορά την Ντόρα Μπακογιάννη και τον Βασίλη Κικίλια για μια ενέργεια του υπουργού Ναυτιλίας, που υπό κανονικές συνθήκες δεν θα τύγχανε αμφισβήτησης.
Ξεκινώ από τα γεγονότα: Πριν λίγες μέρες ένα 72χρονος έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από έναν 26χρονο συνεπιβάτη του στο γκαράζ του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Αριάδνη» ενώ αυτό προσέγγιζε το λιμάνι των Χανίων. Η σοκαριστική καταγγελία προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Βασίλη Κικίλια, που έδωσε εντολή για διερεύνηση πειθαρχικών ευθυνών του πληρώματος του πλοίου. Παράλληλα διέταξε ΕΔΕ επειδή ο Λιμενάρχης Χανίων δεν σχημάτισε άμεσα δικογραφία, ούτε ενημέρωσε άμεσα την ηγεσία του Υπουργείου και του Λιμενικού Σώματος, όπως ορίζουν οι σχετικοί κανονισμοί. Ως αποτέλεσμα της διαταγής για ΕΔΕ ο Λιμενάρχης τέθηκε σε διαθεσιμότητα μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα. Μέχρι εδώ όλα καλώς καμωμένα από τον υπουργό Ναυτιλίας.
Τι τό 'θέλε ο Κικίλιας να εφαρμόσει το νόμο; Η Ντόρα Μπακογιάννη του επιτέθηκε δημόσια σε συνέντευξή της λέγοντας ότι η συμπεριφορά του υπουργού είναι αλαζονική, πως η απόφασή του για τον Λιμενάρχη είναι άδικη και πως «αδικεί όλη την κυβέρνηση». Αδυνατώ να καταλάβω πώς αδικείται μια κυβέρνηση όταν επιβάλλεται ο νόμος, αλλά φαίνεται πως η κίνηση Κικίλια χτύπησε ευαίσθητες τοπικές «χορδές» στα Χανιά. Ο υπουργός πάντως άφησε σαφείς αιχμές κατά της Ντόρας Μπακογιάννη λέγοντας μεταξύ άλλων πως «έχουμε κράτος δικαίου, όχι καφενείο φίλων και γνωστών».
Μπορεί στην κορυφή της κυβερνώσας παράταξης να σημειώνεται κάθε μέρα και ένα σοβαρό επεισόδιο, ωστόσο στη βάση των εκλεγμένων είχαμε χτες και μια οπισθοχώρηση, προφανώς λόγω των επιθετικών κινήσεων Μητσοτάκη προς τον υπουργό Άμυνας. Μιλάω για τον γνωστό «αμφισβητία» και «γκρινιάρη» Δημήτρη Μαρκόπουλο, που έκανε βήματα πίσω και επιδεικνύει πλέον την πίστη του στον Κυριάκο Μητσοτάκη. «Κανένας δεν αμφισβητεί την επάρκεια, το ήθος, την αξία του υπουργού Άμυνας» είπε για τον Νίκο Δένδια, συμπληρώνοντας πως «από την άλλη όμως είναι πάρα πολύ άκομψο και λάθος στρατηγικά να ανοίγει μια τέτοια συζήτηση» περί του εάν μπορεί ο υπουργός Άμυνας να διαδεχτεί τον σημερινό πρωθυπουργό στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας. Σημείωσε, δε, πως «πρωθυπουργό έχουμε, αρχηγό έχουμε, είναι ο Κυριάκος Μητσοτάκης».
Να σας πω πως ο Μαρκόπουλος ήταν ανάμεσα στους βουλευτές που, όπως και ο Δένδιας, είχε ζητήσει να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του Πάνου Ρούτσι, ενώ τον περασμένο Ιούνιο είχε συναντήσει κατ' ιδίαν τον υπουργό Άμυνας στο υπουργείο με αρκετούς να μιλούν για «δήλωση στήριξης».
Στο ΠΑΣΟΚ όλοι και όλες περιμένουν την συνεδρίαση της Γραμματείας της ΚΟΕΣ, που θα διεξαχθεί την Δευτέρα. Βλέπετε, διάφοροι ασκούν πιέσεις προς την ηγεσία να καθορίσει την ημερομηνία του συνεδρίου, ενώ φαίνεται πως θα ανοίξουν κρίσιμα πολιτικά θέματα, που αφορούν την στάση απέναντι στη Νέα Δημοκρατία, αλλά και την τακτική του κόμματος περί συμμαχιών.
Ωστόσο η συνεδρίαση θα έχει μια μεγάλη απουσία. Δεν θα παρευρεθεί στις εργασίες ο Χάρης Δούκας, καθώς θα λείπει στο Ρίο ντε Τζανέιρο προκειμένου να συμμετέχει ως βασικός ομιλητής στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συνεδρίου Δημάρχων του Δικτύου Πόλεων C40, λίγο πριν την κρίσιμη Παγκόσμια Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Κλίμα COP30. Μαθαίνω πως το μακρινό ταξίδι του δημάρχου Αθηναίων είχε προγραμματιστεί εδώ και καιρό, ενώ είχε ενημερωθεί αρμοδίως και η ηγεσία της Χαριλάου Τρικούπη. Κάποιοι καχύποπτοι θεωρούν πως επίτηδες επέλεξε το επιτελείο Ανδρουλάκη την συγκεκριμένη ημερομηνία για την συνεδρίαση της γραμματείας της ΚΟΕΣ.
Η εσωστρέφεια πάντως βαθαίνει στο ΠΑΣΟΚ και δεν φαίνεται να απαλλάσσεται εύκολα η Χαριλάου Τρικούπη από αυτήν. Οι διαφοροποιήσεις πάντως είναι κάπως «κομ ιλ φό», αλλα σαφείς. Ο μεν Παύλος Γερουλάνος είπε ότι «ίσως ήταν λάθος που έμεινε άδεια η καρέκλα [του Νίκου Ανδρουλάκη] στην κηδεία του Διονύση Σαββόπουλου» και σημείωσε ότι «λάθη πάντα θα γίνονται στην πολιτική». Η Άννα Διαμαντοπούλου, δε, είπε πως «ουδείς είναι τέλειος, τα προβλήματα να τα διορθώνουμε και όχι να κάνουμε επιθέσεις», ενώ είπε πως το ΠΑΣΟΚ ναι μεν πρέπει να συζητήσει με τις άλλες δυνάμεις, συμπεριλαμβανομένου του Αλέξη Τσίπρα, αλλά κοινή παράταξη δεν πρόκειται να κάνει.
Με κείνα και μ' αυτά, άκρη στο συνέδριο, όποτε κι αν γίνει αυτό, δεν βλέπω να βγαίνει εύκολα.
Είδα τη λίστα με τα 41 μέλη του Επιστημονικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Τσίπρα και πρέπει να σας πω πως η σύστασή του δεν έκρυβε τρομερές εκπλήξεις. Σας είχα ενημερώσει άλλωστε εδώ και βδομάδες για κάποια από τα πρόσωπα που απάντησαν θετικά στην πρόταση του πρώην πρωθυπουργού. Κρατώ ως πολιτικό συμπέρασμα πως στο Ινστιτούτο Τσίπρα θα συμμετέχουν και πρόσωπα που τα γνωρίζαμε για την δραστηριότητά τους είτε στον ΣΥΡΙΖΑ είτε στη Νέα Αριστερά. Χαρακτηριστική η περίπτωση της Μαριζέτας Αντωνοπούλου, που τον περασμένο Μάρτιο ανακοινώθηκε ως «μεταγραφή» του Σωκράτη Φάμελλου στην Κουμουνδούρου, αφού λίγο παλιότερα πέρασε από το ΠΑΣΟΚ, στήριξε για λίγο τον Χάρη Δούκα, αλλά και κατέληξε στο επιτελείο Ανδρουλάκη.
Πρόσεξα επίσης πως στο συμβούλιο συμμετέχουν και δύο εν ενεργεία μέλη της Κεντρικής Επιτροπής της Νέας Αριστεράς, οι Βανέσσα Κατσαρδή και Άρης Στυλιανού.
Διάβασα την είδηση πως η Κατερίνα Σακελλαροπούλου αποδέχτηκε την πρόταση της Λίνας Μενδώνη να αναλάβει την θέση της Προέδρου του Ελληνικού Φεστιβάλ. Και μου έκανε εντύπωση η είδηση, γιατί δεν συνηθίζεται μια τέως αρχηγός κράτους να καταλήγει μετά το πέρας της θητείας της να αναλαμβάνει τα ηνία ενός δημόσιου οργανισμού. Είναι μια κάποια υποβάθμιση.
Επιπρόσθετα θυμόμουν πως η τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας ήταν σφόδρα δυσαρεστημένη με τον Κυριάκο Μητσοτάκη λόγω της μη ανανέωσης της θητείας της. Αλλά βλέπετε, έχει ο καιρός γυρίσματα...
Σε χρηματιστηριακό κλίμα, αλλά και ενωσιακό κλίμα εν όψει της προσπάθειας της ΕΕ να ομογενοποιήσει τις αγορές της, να σας πω ότι αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την εκπνοή της πρότασης της Euronext για εξαγορά της ΕΧΑΕ. Η πρόταση λήγει την 17 Νοεμβρίου 2025 κι όπως φαίνεται οι «μηχανές» πειθούς των επενδυτών φουλάρουν. Άλλωστε, ο στόχος για αποδοχή της πρότασης από ποσοστό τουλάχιστον 67,0% των συνολικών δικαιωμάτων ψήφου της ΕΧΑΕι, με βάση παράγοντες της αγοράς, έχει δείκτη δυσκολίας. Κι αυτό παρά την μεγάλη προοπτική ανάπτυξης που διαγράφεται, μετά, για την ΕΧΑΕ, αν και όπως φαίνεται, μεμονωμένοι επενδυτές, που βλέπουν το ταμπλό ή τα ταμειακά διαθέσιμα της ΕΧΑΕ, μάλλον παραμένουν δύσπιστοι. Οψόμεθα πάντως, μέρες έχουμε...
Πάντως ο Γιάννης Μπρατάκος, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, που έχει τοποθετηθεί για το θέμα, ήδη, με νέα ανάρτησή του έδωσε «στίγμα». Όπως είπε «η Ελλάδα χρειάζεται να συνδεθεί πιο δυναμικά με τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, αν θέλουμε η ανάπτυξή μας να έχει διάρκεια και βάθος». Αφορμή ήταν, όπως είπε, για την ανάρτηση, «μια ιδιαίτερα γόνιμη συζήτηση με τον Camille Beudin, chief diversification officer της Euronext, για την προοπτική ένταξης του Χρηματιστηρίου Αθηνών στο ευρωπαϊκό δίκτυο της Euronext και τα σημαντικά οφέλη που θα επιφέρει για την ελληνική οικονομία», όπως αναφέρει. Τέλος, υπογραμμίζει ότι το ΕΒΕΑ θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε πρωτοβουλία που συνδέει την επιχειρηματικότητα με τα διεθνή κεφάλαια και ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στον ευρωπαϊκό οικονομικό χάρτη.
Πάντως και σε προχθεσινή συνέντευξή του στο CNBC Squawk Box Europe, ο Stephane Boujnah, CEO & Chairman of the Managing Board της Euronext, είχε την ευκαιρία να σχολιάσει τις πρόσφατες δηλώσεις αξιωματούχων αναφορικά με την ενοποίηση των ευρωπαϊκών κεφαλαιαγορών με το «μάτι» στις ΜμΕ. Σήμερα, το 25% των μετοχών που διακινούνται στην Ευρώπη διαπραγματεύεται στην Euronext, με μέσους ημερήσιους όγκους περίπου 12 δισ. ευρώ. Περισσότερες από 1.700 εταιρείες είναι εισηγμένες στην Euronext, αντιπροσωπεύοντας συνολική κεφαλαιοποίηση αγοράς περίπου 6,5 τρισ. ευρώ. Αυτές οι εταιρείες, είτε πρόκειται για τοπικές ΜμΕ είτε για παγκόσμιους παίκτες, έχουν πρόσβαση στη βαθύτερη δεξαμενή ευρωπαϊκής ρευστότητας για τη χρηματοδότηση της ανάπτυξής τους, συμβάλλοντας στη μακροπρόθεσμη ευρωπαϊκή στρατηγική αυτονομία. Η Euronext φιλοδοξεί να συμβάλλει στη νέα φάση της ευρωπαϊκής ενοποίησης όσον αφορά την υποδομή των χρηματοοικονομικών αγορών». Τι άλλο να πει για να πείσει και τους πλέον δύσπιστους μετόχους της ΕΧΑΕ; Οι μεγάλοι, μαθαίνω, είναι πεπεισμένοι και ήδη κάνουν κινήσεις...
Κι από τις ΜμΕ στις μεγάλες επιχειρήσεις και τους πετρελαιάδες. Διάβασα για τους αριθμοδείκτες που δημοσίευσε για τον κλάδο για το 2024 το ΙΟΒΕ κι αυτό που κατάλαβα είναι ότι το 4ετές πλαφόν, παράλογο, όπως έλεγε εμφατικά η αγορά, έφερε δραματική μείωση των καθαρών κερδών μετά από φόρους κατά 50,5% (€11,9 εκ. έναντι €24 εκ. το 2023). Το δε, περιθώριο καθαρού κέρδους, έφτασε μόλις στο 0,08% επί της Αξίας Πωλήσεων. Πάντως, μετά την κατάργηση του πλαφόν δεν είδαμε εκτίναξη των τιμών, δείγμα του ότι μάλλον η τετραετία που ίσχυσε το πλαφόν ήταν μακρά και χωρίς λόγο. Καλά που ήταν η εμπορία αεροπορικών καυσίμων και του διεθνούς εμπορίου και σώθηκε η παρτίδα και οι θέσεις εργασίας...
Πάντως τα πράγματα είναι δύσκολα μια και οι εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών έχουν αναλάβει περίπου το 56% του συνόλου της υποχρέωσης βελτίωσης ενεργειακής απόδοσης, απαιτώντας σημαντικές επενδύσεις. Μάλιστα, όπως αναφέρεται, η εφαρμογή του νέου ETS2 από το 2027 με στόχο τη μείωση εκπομπών κατά 42% έως το 2030 συγκριτικά με του 2005, θα αυξήσει σημαντικά τις τιμές των προϊόντων για τον καταναλωτή (εκτιμάται κατά περίπου 15 λεπτά/λίτρο) και θα περιορίσει τη ζήτηση πετρελαιοειδών. Αυξήσεις φωτιά, λοιπόν...
Χθες πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδος, όπου, μεταξύ άλλων θεμάτων, έγινε και συζήτηση για τις ασφαλίσεις υγείας — ένα καυτό ζήτημα για τον κάθε ασφαλισμένο που πληρώνει ακριβά ασφάλιστρα προκειμένου να διατηρεί ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Το συνέδριο, ωστόσο, έβγαλε και μια είδηση που καθήλωσε το ακροατήριο. Σύμφωνα με απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις, του Υπουργού Υγείας, κ. Μάριου Θεμιστοκλέους, η κυβέρνηση είναι έτοιμη να υποδεχθεί προτάσεις για συμβάσεις ασφαλιστικών εταιρειών με δημόσια νοσοκομεία. «Δηλαδή, αν έρθουμε με συγκεκριμένα "ασφαλιστικά πακέτα", θα μας δεχθείτε;» ρώτησε τον κ. Θεμιστοκλέους ο διευθύνων σύμβουλος της Generali, κ. Πάνος Δημητρίου.
«Ναι», ήταν η αφοπλιστική απάντηση του κ. Θεμιστοκλέους, ο οποίος λίγο νωρίτερα είχε αναφέρει ότι η κυβέρνηση έχει ήδη προχωρήσει σε πιο δύσκολα πολιτικά ζητήματα, όπως οι αμοιβές των χειρουργείων στα απογευματινά ιατρεία. Αν μη τι άλλο, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση του κ. Θεμιστοκλέους, η οποία προφανώς δεν θα γίνει δεκτή με καλό μάτι από τα μεγάλα ιδιωτικά θεραπευτήρια. Αναμένονται αντιδράσεις από όλες τις πλευρές.
Δεν ξέρω αν βλέπει αυτά η Eurobank, αλλά όπως φαίνεται «φουλάρει» μηχανές στην ασφαλιστική αγορά. Κι όπως είπε ο CEO Φ. Καραβίας στους αναλυτές αναμένει περίπου 100 εκατ. ευρώ επιπλέον έσοδα από ασφάλειες..
Σε άλλη αγορά πιο rural... Για τα βοοειδή, οι τιμές τους δύναται να συνεχίσουν να ευνοούνται εξαιτίας περιορισμού της προσφοράς, των εξαγωγών και της ενισχυμένης ζήτησης. Αυτό αναφέρει το Δελτίο Τιμών Αγροτικών Προϊόντων της Τρ. Πειραιώς. Όπως αντιλαμβάνεστε, το ακριβό μοσχαράκι ήρθε για να μείνει...
Είδαμε την Apple να πιάνει τα 4 τρις. Σε κεφαλαιοποίηση, την Νvda , να υπερβαίνει τα 5 τρις. Σε μια εντυπωσιακή και πρωτόγνωρη πορεία δημιουργίας μεγα- εταιρειών. Ολο αυτό, βέβαια, δεν έγινε μονομιάς. Ολοι αυτοί οι κολοσσοί πριν πέντε μόλις χρόνια άξιζαν πολύ, πολύ λιγότερο. Τώρα όμως όλα αλλάζουν και μια άλλη εταιρεία, που δεν είναι εισηγμένη, ετοιμάζεται για δημόσια προσφορά ώστε να μπει στο αμερικανικό χρηματιστήριο. Δεν είναι άλλη, από την ΟpenAI.
Η OpenAI ετοιμάζεται να υποβάλει αίτηση για αρχική δημόσια προσφορά (IPO) το συντομότερο δυνατό τον επόμενο χρόνο, η οποία θα μπορούσε να δώσει στην εταιρεία κεφαλαιοποίηση αγοράς ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων, σύμφωνα με το Reuters. Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η μεγαλύτερη νεοσύστατη εταιρεία στον κόσμο δήλωσε ότι ολοκλήρωσε μια αναδιάρθρωση -συμπεριλαμβανομένης μιας συμφωνίας με τη Microsoft- προς έναν πιο παραδοσιακό εταιρικό οργανισμό, γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει δυνατή μια δημόσια προσφορά.
Θα τους φαίνεται η ...κανονική Uber, αγία σε λίγο καιρό. Ποιών; Των ταξιτζήδων! Να δώ τι θα κάνει ο ΣΑΤΑ, ο κ. Λυμπερόπουλος και όλοι οι επαγγελματίες με αυτά που έρχονται, διότι, σύμφωνα με χθεσινά δημοσιεύματα, η Uber ετοιμάζεται να ξεκινήσει την δρομολόγηση ρομποταξί στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ, σε συνεργασία με τις Lucid και Nuro. Όπως αντιλαμβάνεστε αυτά τα θέματα δεν είναι για να λέμε, άστα αργούν ακόμη εδώ...
Αυξάνονται και αναβαθμίζονται οι δορυφορικές εφαρμογές, αλλά επίσης αυξάνεται μαζί και η ζήτηση γι αυτές. Η ICEYE, που είναι μεγάλος παίκτης στις δορυφορικές λειτουργίες ραντάρ συνθετικού διαφράγματος (SAR), ανακοίνωσε χθες τη διάθεση του Tactical Access, ενός νέου εμπορικού προϊόντος SAR. Πρόκειται για ένα συνδρομητικό προϊόν στοχευμένων αποστολών απεικόνισης, σχεδιασμένο για πελάτες που χρειάζονται μεγάλο όγκο δορυφορικών δεδομένων ετησίως, ενώ ταυτόχρονα απαιτούν ταχύτατη εκτέλεση εργασιών, υψηλή ευελιξία στον σχεδιασμό και άμεση παράδοση εικόνων.
Ο Σύλλογος Εμπόρων και Επαγγελματιών του Δήμου Θήρας εκφράζει δημόσια την έντονη αντίθεσή του στα σχέδια της Royal Caribbean για την ανάπτυξη ιδιωτικού beach club στην περιοχή Βλυχάδα. Η σχεδιαζόμενη επένδυση, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Συλλόγου, απειλεί:
«Η Βλυχάδα δεν είναι τουριστικό προϊόν. Είναι φυσικό τοπίο μοναδικής αξίας, που ανήκει σε όλους. Καλούμε τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν δράση και να προστατεύσουν τη Σαντορίνη από την ανεξέλεγκτη τουριστική εκμετάλλευση», καταλήγει η οργισμένη ανακοίνωση, θυμίζοντας μας ότι τα πράγματα αρχίζουν και ζορίζουν για τις «επενδύσεις» στα νησιά.
Και μια και το κετνρικό θέμα, με το οψιμοκαλόικαιρο είναι η λειψυδρία, να σας πώ ότι πέρα από τις τιμές που οσονούπω ανακοινώνονται, και τα έργα για να μην πούμε το νερό νεράκι υπάρχει και το δίκτυο όπου η ΕΥΔΑΠ δίνει έμφαση. Να σας πω ότι, χθες, λίφα μέτρα πιο πέρα από το Μουσείο Γουλανδρή, όπου λάμβανε χώρα η εκδήλωση για τα 100 χρόνια της εταιρείας, τα συνεργεία της με «τσαπάκια» έκαναν παρεμβάσεις διόρθωσης αγωγών. Επί το έργον, λοιπόν, σε ένα δίκτυο, που φτάνει, σε μήκος, μέχρι την Αυστραλία, όπως είπε χαρακτηριστικά ο CEO X. Σαχίνης.